S.a.n.d.m.a.n.
...
....lite stel i nacken har man ju blivit sen man fick på airkitet, man är ju på väg att sugas in/ner i tanken när man vrider på !!
Har slängt öronpropparna och freestylen nu !! Finns ju annan musik att lyssna på *Ler*...........


... typ!