Aprilia-tråden

RSV_R skrev:
Tycker du ska klippa den Twinner..... Kanske gnistan kittlar i röven me!! :skrämd :slicka :)

Hmmm. vet inte (och vill inte) veta vart du skulle placera den :skrämd själv hade jag tänkt att ha den i kutsen.

Så..... :slicka :slicka :slicka :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele
 
Basti skrev:
ahhhh vad ska jag göra???

1. Sälja millen och köpa en mille 04
2. ha kvar millen och köpa stunthoj
:confused: :confused: :confused:

Svaret är enkelt:
Sälj din Mille, använd pengarna till att köpa min Falco så jag kan köpa en Mille-04. Deal ???
 
bastiboy!!! åk till germanien och köp en billig 02!! fast om du ska ha en lek hij so tål att gå i gatan och inte kostar så mycket att köpa res delar till ska du väl ha en japshoj
 
ja gå o lägg dig o tänk lite,pilla på snorren!! så kommer det nog att utlösa sig sak du se :arsele
 
Hmmm. vet inte (och vill inte) veta vart du skulle placera den själv hade jag tänkt att ha den i kutsen.

I kutsen.... :confused: Ja som trodde du va (pryl) bög..... Kittla döds skönt du vet!! :slicka :arsele

Närå, skoja bara! :notme Va går en sådan mojeng loss på då? Blir d nå effekt me en sån??
 
Faaan, ja e riktigt sugen på system nu... Frågar på alla annonser nu om dom vill sälja sitt slipon.....

Twinner: Hur går d me ditt air kit??
 
Kom på en sak nu..... Om man som jag känner en som jobbar på mc firma, borde man inte då kunna fixa ett Arrow dit (firman asså) o slippa betala VAT:en??
 
RSV_R skrev:
Kom på en sak nu..... Om man som jag känner en som jobbar på mc firma, borde man inte då kunna fixa ett Arrow dit (firman asså) o slippa betala VAT:en??


du kan ju beställa hem vad du vill förutsatt att firman gör det åt dig :) om du får det momsfritt är det ju jättebra.

när du handlar med länder innom EU så betalar du den moms landet du handlar ifrån har.

eng har väl ca 17% moms

sverige har väl typ 25%
 
Twinner: Hur går d me ditt air kit?? [/B][/QUOTE]



jorå!! det rör på sig:)

sakta men säkert kryper vi fram mot nåt som jag skulle vilja kalla en "perfekt konstruktion". :D nä!! det tar ju lite tid,vet inte ens hur det kommer bli,men hoppas det blir superbra :crash
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top