Re: Re: Har börjat bygga min racer hoj nu!
Jagar bara på krogen
Varit några gånger på bana i sommar, har gått jätte bra!
Tycker att det är så himla tråkigt att köra på vägar nu, blir så jä...rastlös, slutar med att det är wheele hela tiden. Dessutom är vi rätt så många som har samma intresse för ban åkning, När våran klubb bokar bana så kommer det, jätte många andra och kör och när dom bokar så frågar dom om vi vill komma. Tycker det är jätte kul + man har ju så roligt.
Fick ett bra pris på kawan, tänkte att jag skulle ha något mc relaterat att göra under vintern så går det lite fortare tills man får köra.
Var inte du ochså sugen på att bara köra på bana?
twinner666 skrev:kul att du hittat en hobby att syssla med istället för att ränna runt i norrskogarna och tjuvjaga och bränna hemma![]()
ska du tävla nått nästa år eller??varför denna banhysteri??
Jagar bara på krogen
Varit några gånger på bana i sommar, har gått jätte bra!
Tycker att det är så himla tråkigt att köra på vägar nu, blir så jä...rastlös, slutar med att det är wheele hela tiden. Dessutom är vi rätt så många som har samma intresse för ban åkning, När våran klubb bokar bana så kommer det, jätte många andra och kör och när dom bokar så frågar dom om vi vill komma. Tycker det är jätte kul + man har ju så roligt.
Fick ett bra pris på kawan, tänkte att jag skulle ha något mc relaterat att göra under vintern så går det lite fortare tills man får köra.
Var inte du ochså sugen på att bara köra på bana?

)
Skilljer ju inte så mycket i pris.