Han får gärna justera mina ventiler om det behövs någon gång efter att han kollat dina... (hoppas bara att han redan har 2 motorer isärplockade när jag lämnar in min...)
då kan han direkt få uppdraget att serva min hoj oxå... ska göra samma sörvis jag oxå. sen borde han då va med när jag/mickar byter min koppling oxå! =) eller? Vill han det kanske vi kan vara hos honom och göra bytet? jaja du kan väl slänga en fråga till honom Trigger(lekpappan)Happy. fniss...
asså ... jag går och köper en kontroll till dig om du grejjar en "vuxenkväll" i gaym å grogg...
RSVR.NJET påstår att de skickade mina prylar den 21:a, dvs förra torsdagen... borde de inte vara framme nu då? suck
20 minuter... aa om det va från start så hade jag gått med på det... men va faaan att slita ut gamla å sätta i nya kan ju inte ta mer än en 10 minuter... så ne... du får behålla din fru
1: KaZ
2: ÖL- land
3: 9´45
4: Sen 04´48
5: Jäkligt brett
6A: För att myggorna i tältet var så j-vla jobbiga.
6B: Vadå ,,,somnar inte ni på toan ibland
6C: Hon va så ful !
6D: Ni vet, även Michael Jackson ligger i syre tält.
6E: Oj !!! delar av hans människomaskering har rullat ut ur tältet.
6F: Mandommen e så stor så huvudet fick ej plats där inne.
6G: Så man kan spana brudar
6H: Reklam, för vad som finns där inne......
6I: KaZ ville inte se på när J-Bone suger av han f-låt
Ser lite ojämna ut de där kurvorna.
Fan blir det inte mer, hade förväntat minst 140 på slangen
Körde du med lyset tänt!!! Går ju bort massa effekt där. Brukar väl vara en 55W på halvljuset eller så. Plus förluster i generator. Det är faktiskt nästan 0.08 hk i lampan.
Ser lite ojämna ut de där kurvorna.
Fan blir det inte mer, hade förväntat minst 140 på slangen
Körde du med lyset tänt!!! Går ju bort massa effekt där. Brukar väl vara en 55W på halvljuset eller så. Plus förluster i generator. Det är faktiskt nästan 0.08 hk i lampan.
Ja Henning kikade på kurvorna och sa att insprutningen (chipet) inte är optimalt på de lägre varven, men att det såg ok ut när det väl sköt iväg (ca 5Krpm).
Obs det är lätt att förväxla kurvorna...HK är det som börjar lägst och slutar överst.
Men kurvorna stämmer bra mot tex Renegades egna kurvor.
Henning menade på att det finns att optimera vad det gäller sprutet men det handlar mest om att "snygga" till kurvorna och då skulle en Powercommander vara bra om ingen kan göra en specifik mappning för "min" maskin.
Rent effektmässigt är det Hårdvara som gäller = Helsystem, portning, ventil jobb, luftburk, kammar mm.
Betr att lyset var tänt...man ville ju ge de andra en chans..hint...hint
vore kul om alla twinnar här inne bokade upp sig till gotland för bankörning vecka 29 ,2004 åka massa bana,bada/sola ,supa..bara att se kaz full är ju ett skäl till att dra dit!!! hÖ hö
Jag har ett nästan nytt helsystem liggandes i en låda.
Som ni trimmar och leker måste man ju ha ett helsystem?
Gör ju massa hästar + ljudet ifrån renegades luft filer hörs ju inte av det grymma ljudet av ett helsystem.
När man gasar med slipon låter ju det som en gammal sur diesel jämn fört ett helsystem som gör att den blir ganska så pigg på gasen