Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Triggerhappy skrev:"Icko" som var med på vår lilla twinrunda är på G att beställa Renegade Airkit...nån som vill hänga på ???
Buster: Han behöver chip också ?? Hur gå vidare i den frågan ??
Jag funtar på att åka upp på GR2 dagen imorgon - Nån mer som tänker åka ???

Triggerhappy skrev:GR dagen vart en regnig historia så Jag, Buster och Bluerider stack hem till MotoGP 2 istället. Tierp var BLÖTT !
Triggerhappy skrev:GR dagen vart en regnig historia så Jag, Buster och Bluerider stack hem till MotoGP 2 istället. Tierp var BLÖTT !
KaZ skrev:![]()
äääääääääääääääääntligen har min saker kommit.
nu ska det meckas koppling, drevas och mappas rejält...
svooosch...
nån som hjälper till? eller vill vara med för att se hur det går till?
![]()
Vilken tid är det? Hela dagen eller kvällen?mikcar skrev:Buster! Ska du med på licensträningen på tisdag då? Verkar bli bra väder om man kan lita på prognosen. Sista träningen för säsongen![]()
Hur fort tog inte sommaren slut...? Buhäääääää!!!
Buster skrev:Vilken tid är det? Hela dagen eller kvällen?
Måste man ha löst ut licensen eller räcker det med papperet på genomgången licenskurs för att få köra? Måste hojen vara preppad för race? Najade bultar, uppsamlingskärl, tät underkåpa, foam i tanken.
Triggerhappy skrev:Halloj boy´s !
Jag kommer vara unplugged några dagar.
Termingoni chip i Falcon, endast provstartad dock, KaZ vad tyckte du om chippet ??? jag hittar inte din tidigare recension.

Fan vad du tjackar nya grejer. Är du gjord av pengar?KaZ skrev:NU så...
nu sitter det e n ny koppling i min lilla misse...
dock för kallt nu ikväll för att testa den ordentiligt.
funkade bra som bara den under den korta turen hem från garaget.![]()
Stort tack till Mickar som hjälpte till. Utan honom hade det nog tatt lite längre tid.![]()
Nu mår hon nog bra med ny olja och nytt filter oxå =)
i morrn åker nytt drivpaket på och ev. ska jag i med PCIII![]()
simma lungt![]()
Buster skrev:Fan vad du tjackar nya grejer. Är du gjord av pengar?
Du har förresten fortfarande ett ohämtat framdäck hos mig.
mikcar skrev:KaZ! Tips på montering av kedjelås om du inte ska nita kedjan. Vi säljer DID-kedjor på mitt jobb så du kan prova att åka dit och kolla om det finns kedjelås till din kedja.
KaZ skrev:najs...
ska byta allt i morgon...
måste sen säga att kopplingen funkar asbra...
distinkt och växlarna glider i som i smör... UNDERBART.
Nu gäller det bara att fnula ut hur PCIII:an funkar.
sen ska den i...
![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |