VR-8
Fabrikör Mr.J
Millemange skrev:Ursäkta att jag stör er!
Inga problem......men när du sålt henne får du hålla dig borta från denna tråd om du inte köper en ny Aprilia förståss.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Millemange skrev:Ursäkta att jag stör er!
IvarS skrev:Dags att ansluta sig hit, har köpt den 00:ans Mille R som låg på blocket för ett tag sen.![]()
Prutade ner den till 65k pga ej gatgodkända däck (skurna slicks) och har beställt Michelin pilot power från reifenversand.com. Hade en Suzuki SV 650S -03 förut så kommer bli lite annat att framföra denna i sommar![]()
Grattis till ditt nya köp
Kul med ytterligare en blåblodig riddare![]()
![]()
![]()
![]()
Andre_A skrev:Någon som vet om ett helsystem från en Mille R -02 passar på en Factory -05?
Vad är ett beg. Akrapovic helsystem värt?
Mvh
Port Ellen skrev:Hej
Som jag ser det kan det inte funka fyra bultar mot toppen på -04 och framåt medan det är tre på dom äldre.
När det gäller pris på beg system så är det svårt och veta vad marknaden tycker det är värt
Men 1/3 del av ny pris kan väll vara ett riktmärke
sukagävle skrev:tycker min mille är högt drevad vad är det för orginal drevning på dom
det är en 02 a
IvarS skrev:Jo det är tanken men tänkte mer om nån har tips på lämplig modell? Ser ut som att fästet fram är vinklat i förhållande till färdriktningen. Nån som har bilder?
sukagävle skrev:tror det är 16 / 42 blir nog sätta på 15 fram så blir det nog lite bättre
Andre_A skrev:Okej, jag förstår. Tack för svaret.
Men om man är lite händig, kan man inte sätta på en 4-bult platta istället?
Eller är det mer som skiljer?
Mvh
jocke i köping skrev:16/42
och vad har du nu ?
Port Ellen skrev:Jovisst är man händig så går det nog att fixa
Uttag för lamdasonden skiljer också
Lam-Kaka skrev:Hmm va det inte 17/42 o 16/42 på usa modelen?
truekongo skrev:Hej alla aprilia lovers!!!!
Köpte mig en mille igår![]()
Jag provkörde den idag gött som faen men också kallt som faen![]()
Lite funderingar: i regbeviset står det 70 kW, ska det inte vara mer? det är årsmodell 98 på den, import från tyskland av tidigare ägare.
Har läst lite om strypningar på millen, kan det vara så att dem e kvar därav den låga effektsiffran![]()
Mvh TK
truekongo skrev:Lite funderingar: i regbeviset står det 70 kW, ska det inte vara mer? det är årsmodell 98 på den, import från tyskland av tidigare ägare.
jocke i köping skrev:det stämmer nog det som står där ,, men om du tittar på denna sida ang strypningar så kan du snart se om du har jobb o göra på den http://www.geocities.com/sl_mille/derestrict.html
det är samma strypningar på millen o Falcon om du undrar ,,
jag tog hem en 99:a för några år sedan o den hade 118Hk på pappret men utan strypningar så blev det 128Hk omg, med slipon o chip ,, den gick som en kula sedan.
MvH jocke
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda