Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
VR-8 skrev:Vad menar du??
Lam-Kaka skrev:Tjo någon som kan i huvudet vad framdäcket har för storlek på millen eller kan kolla det snabbt. Är det 120/65 eller 120/70?
I mina reg papper står det båda dim. Fast det e ju Falcon då. Med det mesta e ju lika på dem. Har 180/55 samt 190/50 bak oxå.........Lam-Kaka skrev:Tjo någon som kan i huvudet vad framdäcket har för storlek på millen eller kan kolla det snabbt. Är det 120/65 eller 120/70?
#Olsson# skrev:Kom bara att tänka på hur långt ned till marken det är innan knäna tar i.

wasa skrev:I mina reg papper står det båda dim. Fast det e ju Falcon då. Med det mesta e ju lika på dem. Har 180/55 samt 190/50 bak oxå.........
Cale skrev:kan man tänka sig att det är tänkt att 180-55 bak ska köras med 120-65 fram?
mikcar skrev:120/65 satt originalmonterat på gammelmillen. Sätt på ett 120/70 och höj rideheight lite om den inte känns lika snabbsvängd.
. Tro om man är liiiiiiiiite sugen på att få börja åka nu eller!!!
/ P_sonP_son skrev:Hallå alla bikers!
Såg på bilden från gbglassgubben att han har ett lampskydd monteratFrågan således: Var får man tag på ett sådant. Har surfat runt lite men ej fått tag på ngt. Någon som vet
/ P_son
Stilo skrev:Har sålt min Hornet och hittat en Falco -02 som jag är lite sugen på...
Denna Falco har rullat 850 mil, med en ägare, en mc-handlare som även haft den som demo men kört 95% själv...
Årsmodell 2002
Vad borde en sådan kosta??
Begärt pris är 66000:-
Hur är det annars att äga Aprilia, är det några problem...är servicar dyra? osv
Försäkringen verkar ju rätt vettig 6800:- hel/hel på Bilsport mc...
Nån som vet om priserna man får fram på deras hemsida stämmer då man ej kan kontakta dom efter kontorstid??
ON_mille skrev:Hej alla aprilia ägare
Nu får man väll anmäla sig som mille ägare här, handlade en -99 okörd för ett par veckor sen så det ska bli kul å provåka i vår, den va ju lite skrapad men nya blinkers mm är beställt så man har ju lite att pilla på innan första provturen.
/hare bra alla
ps. hörde av säkra källor att jocke från köping har div delar till salu... ds.
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |