#Olsson#
Ny medlem
KaZ skrev:Ja!
det va juh du som va där med dina KevlarJeans på dig!![]()
![]()
CoopKevlar®

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KaZ skrev:Ja!
det va juh du som va där med dina KevlarJeans på dig!![]()
![]()

TERMINATOR skrev:HAHAHA enna sekunden erkänner du att
din falco är slöare än min hahahaha nästa minut är den till salu eller bytes mot mille![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bikerwoman skrev:Ja, kan ju inte köra en hoj med 2 mindre hk än din förstår du väl??!!!Japp, ska köra mkt. bana i sommar och vill hellre ha en mille då, gubben min ska byta ner sin zx12.a till nåt mer banvänligt oxå, blir nog att vi byter ut båda två.


KaZ skrev:Sälj din!![]()
Köp min!![]()
/KaZ
Köp min tuono en riktig raket får plats med gubbe och tant och packväskor med sidovagn ?? = toringhoj och hela familjen jublarbikerwoman skrev:Ja, kan ju inte köra en hoj med 2 mindre hk än din förstår du väl??!!!Japp, ska köra mkt. bana i sommar och vill hellre ha en mille då, gubben min ska byta ner sin zx12.a till nåt mer banvänligt oxå, blir nog att vi byter ut båda två.
Greenblood skrev:&%¤#"%&/&%¤¤#"!!%&/....!!!!![]()
Nån som vet nån som känner nån som har ett till salu...???...![]()
RSV_R skrev:Råkar ju göra det.... (om det nu finns kvar) Kolla med denna killen, kallas Greven och har kört VW mm. Han driver en liten mc-demontering och hade halva systemet sittande på en mille 03. Han hade även en drös nya Akra dämpare så systemet kunde bli komplett. Ta och slå han en signal. Svår att få tag i men brukar vara här inne och läsa PM...
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=13672#
#Olsson# skrev:Han råkade inte spåra ut och började snacka om power commander?
Black-Wolf skrev:Nej faktiskt inte![]()
Men det kanske blir nästa steg när plånboken återhämtat sig lite![]()
Kommer ju ha Renegade Low-level slip-on, chip och deras luftkit. Vad finns det för fler trevliga moddar man kan göra på en i övrigt standard Falco?
Tips mottages!
/BW
2ono skrev:Köp min tuono en riktig raket får plats med gubbe och tant och packväskor med sidovagn ?? = toringhoj och hela familjen jublar![]()
Lam-Kaka skrev:Eller min blå och flådiga mille 01 med godis![]()

bikerwoman skrev:Eftersom alla i familjen har egen hoj så behövs det inte, men tack ändå![]()
Ett problem till.... tuonon är för hög för mig, hänger och dinglar med fötterna![]()
#Olsson# skrev:Jag har noll-koll på modellen men om man ändå håller på att labbar med airkit o avgas etc, vore det inte vettigt att skippa chip-världen helt och hållet och istället satsa på en väljusterad unik map via t ex en pc?
Sebimoto är ok, ingen perfekt passform men duger.flugan skrev:Sebimoto kraschkåpor i glasfiber till Millen? Bra eller anus?
bikerwoman skrev:Eftersom alla i familjen har egen hoj så behövs det inte, men tack ändå![]()
Ett problem till.... tuonon är för hög för mig, hänger och dinglar med fötterna![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |