DaLorD skrev:Det är bara inbillning...
Så här e det..:
Det är december...
Du har inte hört en twin på flera månader..
Du är egentligen ledsen för att du inte hittade en riktig hoj...![]()
..men måste ju uppmuntra dig själv och övertala "det va nog allt ett bra köp"..
Närå.. kul att du fixat ny hoj iallafall...det har väl varit ganska jobbigt att inte ha nått att flukta på i garaget kan jag tänka mig..
ps. vi får väl hur länge det håller... (once a Mille... always a Mille-torsk..)
![]()
Kommer med största sannolikhet köpa en Aprilia nån gång igen



