RSV_R skrev:Byt avatar din judas!!!![]()
Kolla min nya då...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1072839&posted=1#post1072839
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RSV_R skrev:Byt avatar din judas!!!![]()
twinner skrev:
RSV_R skrev:Hahaha! Den va ju snygg... Lyckas du skapa den hybriden är du fan duktig...
(du vet det där med att sminka en GRIS)
Närå, ska inte taska mej mer nu. Blir nog bra det där ska du se!![]()

Den funkade inte igår heller...ec2bme skrev:Hallå!!!
E de bara min dator som e fuckad? Eller har "la famiglia aprilia svezia" sidan varit knäpp idag.
God hjul på dig med, och alla andra aprilister.KaZ skrev:![]()
God Jul!
![]()
![]()
Från lilla "skaparen" av denna tråd!![]()
/KaZ

De e inte utan att man blir lite avundsjuk. Själv ska jag jobba hela helgen kl. 06.00-17.48 varje dag. Sämsta julen i mannaminne.Roggocop skrev:Vad skapar julstämning?![]()
Att sitta i lagom belysning i en varm källare och sätta dit ett renegade airkit, evo tändkablar, iridium stift och en söt liten power commander.
JAG VILL HA SOMMAR!!![]()
Jag gillar min mille.


Du har tur du. Jag är också nyfiken på hur min hoj kommer att bli när jag är klar med den.Roggocop skrev:Jag köpte av KaZ. Han hade lite överblivet godis som jag nu har monterat.
Grymt nyfiken på ljud och effektförändring blir man.
Ang. att beställa över vatten så har jag bara gjort det en gång. Jag köpte en TRE till busen och det gick både fort och smidigt, så för mig har det fungerat.
Det var från USA.
Sommar, sommar, sommar trala la lala lala....![]()

Roggocop skrev:En liten fråga till det allsmäktiga forumet...
Jag har tänkt att byta olja innan våren, ska nog köra på motul för det har fungerat fint innan. När jag läser i manualen så står det att man ska ersätta slangklämmorna med likadana och inte med sådana man skruvar i.
Vad är meningen? Måste jag köpa ett specialverktyg och orginalklämmor?
Tacksam för svar.![]()


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |