Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NorSkeN skrev:Du får damtätningar till när du beställer ducatipackboxar.
Det är garanterat exakt samma delar som du får om du köper aprilia-orginal, bara annan förpackning.
Jodå, det är den. Repad på konkade Apriliacenter Haninge. Är det nån som har erfarenheter av deras verkstad, fått nånting åtgärdat/servat och har nånting att säga om det eller kan man vara lugn på den fronten?Börja med att fråga varför den är omlackad. Kraschad o fixad?
Nu är jag i garaget och håller på att gjuta insugstrattar till de nya trottelhusen. Tack för din generositet Lill-Danne!
)lill-danne skrev:No problemo, pay it forward!
(Jädra fart du har förresten, man får ju dåligt samvete)
Haha, tyckte jag kände igen den. Det e min förra baby!Jodå, det är den. Repad på konkade Apriliacenter Haninge. Är det nån som har erfarenheter av deras verkstad, fått nånting åtgärdat/servat och har nånting att säga om det eller kan man vara lugn på den fronten?
Håller att ta bort lite saker på hojjen som man inte behöver på banan. Skulle vilja ta bort instrumenpanelen och undrar om det innebär "kortslutning" av hela hojjen om man inte rensar hela elsystemet. Sedan skulle det ju vara trevligt med en varvräknare ändå (hör så dåligt och kör med org. system...;-) och undrar om det är lätt att koppla in den på befintliga kontakter. Misstänker att det finns en del banrävar som moddat och tar tacksamt emot tips. Har inte tänkt gå "hela vägen" och rensa hela hojjen utan bara det som blir dyrt att ersätta....![]()
Airboxen är snart klar! Den är inte vacker men snabb förhoppningsvis!
Öhlinare var de va?Vad ska nivån ligga på i gaffeln? Ungefär hur mycket olja? Hade någon kunnat kolla det hade det varit toppen! Har inte min manual i garaget.....
Lam-Kaka skrev:Känns som om jag skulle sätta filtret över insugs trattarna istället, ska finnas något bra cross filter som ska passa bra![]()
pbas skrev:Öhlinare var de va?
Fjädern i och fullt komprimerad.
Nivån ska då ligga mellan 110mm och 80mm.
Dom som verkligen vet, rekommenderar att man ligger närmare 80 än 110.
5W och med 80mm nivå så gick det i drygt 0,5l per ben. Så en liter räckte inte riktigt.
Jag har efter en del testande stannat vid 80mm. Med lägre nivå fick jag
bottningsproblem vid hårda inbromsningar på bana.
Kanon! Vad menar du med att fjädern ska vara fullt komprimerad? Den ska inte bara vara i botten? Låter lite svårt att hålla fjädern komprimerad och mäta samtidigt![]()

|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA
BSA har avtäckt sin fjärde ... |
|
|
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National
Årets Gotland Grand Nationa... |
|
|
Nytt om H-D Bagger-Världscupen
Under en presskonferens på ... |
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |