Greenblood
http://ninjaz.kicks-ass.net/greenblood/
Nån som har ett 15 kuggars 525-drev till övers...???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
spaceman skrev:Tjena.
Börjar bli lite sugen på att byta upp min SV650 till en lite större cykel, och V:et är ett måste i modellbenämningen, så då faller ju genast blickarna på rsV:n.
Den måste ju vara bland det vackraste som skapats.
Men då är det ju som alltid när man börjar snegla på annonserna, vilken årsmodell vill jag ha och vad får jag för de extra pengarna om jag väljer en nyare?
Jag skulle helst vilja ha en med öhlinare, den variant som sedan 04 kallas factory. Vad kallades den innan, är det rsv mille R?
När kom vilka förändringar i tex motor, bromsar, chassi och design?

Jag har ju en 00:aDon Tomaso skrev:Skruvarna till ventilkåpan kom idag o jag var ledig...fort på me grejerna o provkörning i regnet...ingen läcka!![]()
Nytt Diablo däck bak beställt o nu har Mikcar hetsat mig till köp av PCIII oxå..
Men jag stötte på patrull..PCIII finns för Falco 01-04?Jag har ju en 00:a
Är det tryckfel på både powercommanders o motospeeds hemsida?
För jag har för mig att folk här har PCIII i deras Falco 00r..eller??
Ska ta o ringa o kolla upp...men nån här kanske sitter på svaret?
Nåt som är annorlunda på Falco 01-04 gällande sprut o elektronik?![]()
spaceman skrev:Tjena.
Börjar bli lite sugen på att byta upp min SV650 till en lite större cykel, och V:et är ett måste i modellbenämningen, så då faller ju genast blickarna på rsV:n.
Den måste ju vara bland det vackraste som skapats.
Men då är det ju som alltid när man börjar snegla på annonserna, vilken årsmodell vill jag ha och vad får jag för de extra pengarna om jag väljer en nyare?
Jag skulle helst vilja ha en med öhlinare, den variant som sedan 04 kallas factory. Vad kallades den innan, är det rsv mille R?
När kom vilka förändringar i tex motor, bromsar, chassi och design?
twinner skrev:Flugan: Var du inne i stan och snurrade för några veckor sedan? i et neongrönt typ av regnställ? du har väl en svart Falco? såg iaf en sån på gatan utanför Gothia Towers.
har för mig att du bodde i Götet![]()
.
. Men han lugnade mig och talade mig till rätta
Om du har bike nr6/2004 så står det bra. Både grund å deras ev justeringar för olika banor. Jag åker med dessa å der funkar väldigt bra.Black-Wolf skrev:Hej
Har en Öhlinare från en RSV R liggandes hemma som jag hoppas få på min Falco 01:a under helgen![]()
Skulle behöva ha tips om var jag kan hitta uppgifter om grundinställningen för bakdämparen för en RSV-R 99/00 så jag kan ställa in den innan jag monterar dit den.
Någon som har tips om bar hemsida eller dylikt?
/BW
Den va verkligen görsnygg.fogerty skrev:Jahapp gott folk, dags att presentera sig i denna tråd. Sedan en vecka tillbaka är man ägare av en Rsv mille 03
Bild på skönheten: http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=95080
wasa skrev:Om du har bike nr6/2004 så står det bra. Både grund å deras ev justeringar för olika banor. Jag åker med dessa å der funkar väldigt bra.
sukagävle skrev:är det någon som vet hur man får bort (service) PÅ displayen på en mille 02
som jag fattat är det vell bara vätskor på den servicen
|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!