Aprilia-tråden

KaZ skrev:
139K prutat å klart!

den har gått 110 mil.
sen finns det massa godis på:
R&G kraschisar
Akra sp slippisar
PCIII
Renegade airkit
R&G barends
DB-dark tint kåpglas
drevning 15/42
å annat smått.

/KaZ

Vad händer här då :va

KaZ skrev:

Ska du sälja hojen redan? var den inget att ha? eller ska du köpa en Monark istället...

oki!!! 55 000 får du PRUTAT OCH KLART!!!!! (då är jag snäll)

När/Vart kan jag hämta den?

/// Markus

Ska köpa slip-on till min Mille -99. Har ni några tips??? Vill ha lite muller. Akra helsystem är uteslutet!!!!!!!$$$$$$

M

marcusj skrev:
Ska köpa slip-on till min Mille -99. Har ni några tips??? Vill ha lite muller. Akra helsystem är uteslutet!!!!!!!$$$$$$

M

Jag har ett Shark till salu för en billig penning, jag skickade ett PM till dej med detaljer.
mvh
Christer

marcusj skrev:

M

Varför skulle du köpa ett Akra helsystem när du vill ha ett slipON?

Köp ett Akra eller Arrow slipon.Jag hade akra titanium på min (slipon),jag skulle nog köpa i kolfiber nästa gång men det är väl en sak som är högst individuell.

Har ställt frågan förut och då var det folk som tyckte att jag kunde skita i det om det inte handlade om helsystem......

Varför kolfiber framför titan eller alu???

M

twinner skrev:
Varför skulle du köpa ett Akra helsystem när du vill ha ett slipON?

Köp ett Akra eller Arrow slipon.Jag hade akra titanium på min (slipon),jag skulle nog köpa i kolfiber nästa gång men det är väl en sak som är högst individuell.

marcusj skrev:
Har ställt frågan förut och då var det folk som tyckte att jag kunde skita i det om det inte handlade om helsystem......

Varför kolfiber framför titan eller alu???

M

Dummaste jag hört.Klart man ska ha Slipon,det ger lite mer effekt samt ett vackert ljud som man självklart ska ha på en twin.Helsystem är ännu bättre!!(Är då bra om man tunar i bänk för rätt flöde mm).Jag skulle välja kolfiber av den anledningen att det inte synns ifall man repar det lite:=) Fixa ett chip också när du slänger på sliponnet,skicka PM till Buster så kanske han kan göra ett till dig.ALLA MED MILLE HAR/borde ha SLIPON :tummenupp

//Mackan

Last edited:
marcusj skrev:

M
Hallo!!
Jag har ett RSV Titanium EVO slip-on ( aprilias egna slip-on ) ligger som jag inte skall använda. Det kan jag släppa till rätt peng. Om intresse finns så pm:a mej så får du veta priset. Jag är i N-köping regelbundet om du vill se det.

Raabbbaa

twinner skrev:
Dummaste jag hört.Klart man ska ha Slipon,det ger lite mer effekt samt ett vackert ljud som man självklart ska ha på en twin.Helsystem är ännu bättre!!(Är då bra om man tunar i bänk för rätt flöde mm).Jag skulle välja kolfiber av den anledningen att det inte synns ifall man repar det lite:=) Fixa ett chip också när du slänger på sliponnet,skicka PM till Buster så kanske han kan göra ett till dig.ALLA MED MILLE HAR/borde ha SLIPON :tummenupp

//Mackan

Du e dum! :banana

Vart tog den fina länken till Microfiches vägen?
http://www.aprilia.no/spareparts.asp

Nån som vet eller har nån annan länk?

Jag skulle även behöva brickan till oljepluggen på oljetanken, någon som vet var man kan köpa en aluminiumbricka 8x16x1,5. AVA hade ingen hemma och den kosta 98:-

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman