Tjena!
Har nyligen köpt en rs250 o tagit mig ur träsket med att vara en som "ska köpa hojj" igen

Nu är det så att den har gått bana innan o jag håller på att återställa den till gatuskick och har stött på lite patrull..
Hoppas på att nån här kanske kan hjälpa mig lite.
Problem 1:
Kontakterna till bromsljuset. Har inte hunnit kolla så mycket på de ännu, men bromsljuset lyser iaf konstant.
Frambromsen "klickar" inte (när ljuset tänds) som den brukar när man bromsar.. men de kanske den inte ska på en sån här..?
Och bak så har jag konstaterat att givaren till ljuset inte sitter fast i bromspedalen.
Behöver jag skruva loss hela fotpinnen för att kunna trixa fast den? Har bara kollat lite snabbt på det o det verkade rätt pilligt o komma åt annars.
Problem 2:
Egentligen inget direkt problem, men kontakten till givaren på stödet som ska döda motorn om man har växel i o stödet nere..
Vart ska den egentligen? Enligt kopplingsschemat ska den till nån multiconnector, men när jag kollade hittade jag ingen sån inom rimligt avstånd..
Vore finfint om nån kunde hjälpa mig med lite tips o så, eller peka mig på info nånstans..