Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SupraLemon skrev:Min gamla mito(original) var snabbare än Aprilia RS med trimpipa och helt ostrypt![]()
Skulle helt klart välja mito framför RS...
Miton har sportigare körställning och JAG tycker att den är bottenstarkare än RS:en(har kört båda)
Darre skrev:Jaha då vet man!
Vad är det för motorer i Cagivan? Egna eller?
Hur gjorde du med reservdelarna, var köppte du dom?
_SuperMot_ skrev:Jag väljer RS:en eftersom jag är så pass trött på moppen som bara går sönder hela tiden och därför vill ha någon hojj med kvalite... En kompis hade en mito och plast detaljer låsdsnade, lås gick inte att öppna och massa små fel hade han hela tiden!!!
Miton är snyggast men jag tycker att rs:en är minst lika snygg.. Jag har också märkt att ungefär 50% av mitorna på mobile.de har bytt cylle och kolv.
_SuperMot_ skrev:Jag väljer RS:en eftersom jag är så pass trött på moppen som bara går sönder hela tiden och därför vill ha någon hojj med kvalite... En kompis hade en mito och plast detaljer låsdsnade, lås gick inte att öppna och massa små fel hade han hela tiden!!!
Miton är snyggast men jag tycker att rs:en är minst lika snygg.. Jag har också märkt att ungefär 50% av mitorna på mobile.de har bytt cylle och kolv.
Olle skrev:det är väl cagivas 125 crossmotor? eller är jag ute å cyklar??
SupraLemon skrev:tror jag inte![]()
Då borde man nog fått byta kolv tidigare i dom...
peak skrev:Hur stor är aprilian? tycker den ser väldigt liten ut när någon
står bredvid den... framför allt sitthöjden? Eller hur är det?
Mikael Cagiva skrev:
Själv slutade jag intressera mig för Aprilor när jag märkte vem som också körde dem här.
SupraLemon skrev:
jag körde min mito 1038 mil utan att byta en enda pryl...KVALITET! inte många hojjar som klarar det....visst sen gick en lindning av på tändplattan.
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti