Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dee_cati skrev:Ofyfan, men tur i oturen att det var huvudet![]()

crm skrev:hm alla har vell olika åsikter. men jag håller inte med om vad du säjjer faktist.
tror inte folk inte använder cykel hjälm för att det är nytt??
crm skrev:hm alla har vell olika åsikter. men jag håller inte med om vad du säjjer faktist.
McB skrev:Men du tror på allvar att en mamma i 40-årsåldern med två barn och deltidsjobb på den lokala ICA-affären inte använder cykelhjälm för det anses vara "töntigt" på högstadieskolan i grannbyn?
McB skrev:Det är alltså löjligt att använda cykelhjälm, bara för att du inte har ramlat under två års tid?

Mr_Malossi skrev:2års intensivt cyklande, ca 13-14års vanligt cyklande.
Mavve: tycker synd att det har hänt dig, men varför ska du kalla mig idiot för att jag inte har samma åsikt/uppfattning som du har?![]()
Mr_Malossi skrev:2års intensivt cyklande, ca 13-14års vanligt cyklande.
Mavve: tycker synd att det har hänt dig, men varför ska du kalla mig idiot för att jag inte har samma åsikt/uppfattning som du har?![]()
McB skrev:Man borde utföra vetenskapliga tester på din hjärna för att lära sig något om evolutionens misstag.

crm skrev:okay så om 10 år när cykel hjälmen inte är ny längre så kommer alla cykla runt med dem?? ska fråga morsan sen varför hon inte använder hjälm . om det är för att den är ny? tror inte hon svarar det faktist.
McB skrev:Så, med samma tänkande kan jag säga att jag inte behöver använda säkerhetsbälte när jag kör bil, för jag har inte krockat på flera år, och jag behöver inte ha skinnställ och hjälm när jag kör hoj, för jag har heller aldrig vurpat.
Intressanta teorier, killen. Att du dessutom inte inser hur jävla fel du har är ännu intressantare. Man borde utföra vetenskapliga tester på din hjärna för att lära sig något om evolutionens misstag.
Mr_Malossi skrev:Haha...Att jämföra cykling som är mer åt gångfart med att åka bil i 20gånger högre hastighets är ren idioti. Ska inte alla gångtrafikanter bära hjälm också?
![]()
![]()
Mr_Malossi skrev:Haha...Att jämföra cykling som är mer åt gångfart med att åka bil i 20gånger högre hastighets är ren idioti. Ska inte alla gångtrafikanter bära hjälm också?
![]()
![]()
McB skrev:Så det är bara din hastighet som cyklist som räknas? Bilen som rammar dig när du cyklar över vägen, dess hastighet har ingen betydelse? Bara du står still eller rör dig långsamt så är du osårbar.
Mr_Malossi skrev:Du sa det själv, inför obligatorisk med hjälm för alla gångtrafikanter också![]()
![]()
![]()
Mr_Malossi skrev:Du sa det själv, inför obligatorisk hjälm för alla gångtrafikanter också![]()

|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |