Anderstorp 3/9-4/9

Du har väl ungefär samma antal hästar i din rexxa? ;)

Ja vid 16500 rpm har jag det och nästan samma vrid som de kubikdopade 675:orna. Under 10000 rpm har jag väl hälften av vad de har :huvet.

Rexxan kallas ju också sleeping psycho och det är svårt att konstant ligga över 14000 rpm.

Så du och jag har nog lite effekt handikap

Tror inte det är så blodigt långt till en mack men det går åt mycket soppa och det är skönt att vila i pauserna så ta med dunk.

Jag vet inte riktigt, det är spännande som fan det här. Påminner mig om när Hubbe Berg körde Porsche och hade drygt 300-400 häst medan de andra hade 700-800. Han vann ändå alla race tack vare kurvhastighet. Men frågan är hur avgörande rakan är.

Självklart vill jag se mig själv högst upp, men man måste vara realist också.

Jag kan tänka mig liknande:
1. Megamonsterpackväskeaset med sin Dark rider bakom styret.
2. Den solbrände (?) kungen
3. Mr. Riddiculous
4. Gtrpro
5. Damma

Mellan Kimi och Barristan är det svårt.
Har jag glömt någon?

VIKTIG FRÅGA! Hur långt är det till närmsta tankställe? Är reservdunk ett måste för att banan öigger 237 mil till höger om stora trädet eller går det att köra till någon mack i pauserna?

Mr. Riddiculous ha ha ha ha ha ha:D:D:D:banana:banana:banana:banana

Med din monstermaskin kommer du döda oss andra på rakan. Dessutom har jag förstått att detta inte blir din banpremiär? Du kör ett pass på knutstorp först?

Något säger mig att alla kommer tippa -Sebbe- som snabbast utom han själv som inte lägger något tips alls... :tungan

Sebbe är en blyg feg mes:tummenupp

Ja mes stämmer kanske inte han rastar röven av oss alla, blyg och ödmjuk stämmer, FEG självklart han slåss med en vikt på om jag får gissa 72-74 kilo på en YAMAHA:D:D:D

Det han har är som flygbombning av folk med pilbågar:arsele

Last edited:

Ja mes stämmer kanske inte han rastar röven av oss alla, blyg och ödmjuk stämmer, FEG självklart han slåss med en vikt på om jag får gissa 72-74 kilo på en YAMAHA:D:D:D

Jag förstod nästan ingenting av det inlägget.. Var tog meningsuppbyggnaden vägen? Eller är det gammelsvenska tro?
Varför kör inte svärfar på anderstorp? Med en liter/dussinhoj har du ju kanske till och med en chans denna gången! :krama

Btw, finna det inga fler "inbördes" tävlingar som vi kan köra? Snabbast tid är ju standard men något annat också kanske? Förslag! :)

Jag förstod nästan ingenting av det inlägget.. Var tog meningsuppbyggnaden vägen? Eller är det gammelsvenska tro?
Varför kör inte svärfar på anderstorp? Med en liter/dussinhoj har du ju kanske till och med en chans denna gången! :krama

Btw, finna det inga fler "inbördes" tävlingar som vi kan köra? Snabbast tid är ju standard men något annat också kanske? Förslag! :)
Blir det lite blött kan ni ju ha en "jag kan fika längst tävling".

Satsar mina pengar på Riddick då :tungan

Ticke skall väl inte med? I annat fall kunde ni kört klassikern "längst ut i das lecca see"

Meningsbyggnad en lördag mitt i semestern:va

Innbördes tävlingar.

Kukmätning:glömdet

Stamina över en period typ 2 veckor i kyla utan sömn, vi kan ta en vecka med lätt packning:arsele

Avla fram 2 bombnedslag istf ungar med klyvna läppar och nån annan inavelsrelaterad åkomma:D

Eller så accepterar du bara min överlägsenhet:yoparty

Last edited:
Meningsbyggnad en lördag mitt i semestern:va

Innbördes tävlingar.

Kukmätning.'

Stamina över en period typ 2 veckor i kyla utan sömn vi kan ta en vecka med lätt packning:arsele

Eller så accepterar du bara min överlägsenhet:tummenupp

Du och dina jävla skogsmulletendenser och äta myror och skit. :7peta

:näsblod
Inbördes tävling...Jag har ett förslag.
Vi tar ett monster lavemang precis innan vi ska köra och den som är siste man in i depån för att skita vinner.
Bajsar du ner dig på banan så e du diskad!.

Ooooookeeeeeeeeej.

Jag tippar på...

1. - Sebbe -
2. GTpro efter en dags förträning
3. André
4. Riddick
5. Barris
6. Damma
7. Snaggis
8. Kimi

OK, jag vet att mitt maskin matriel är överlägset, det är ju en Yamaha!

Du gissade rätt på vikten, 74 kg inklusive utr skulle jag tro.

Det kanske är lite fegt men det är ju upp till var och en att köpa riktiga maskiner......

Ja vid 16500 rpm har jag det och nästan samma vrid som de kubikdopade 675:orna. Under 10000 rpm har jag väl hälften av vad de har :huvet.

Rexxan kallas ju också sleeping psycho och det är svårt att konstant ligga över 14000 rpm.

Så du och jag har nog lite effekt handikap

Tror inte det är så blodigt långt till en mack men det går åt mycket soppa och det är skönt att vila i pauserna så ta med dunk.

Tönt. tom mim förklädda moped har mer vrid än din wannabe äärreeetta.

Hej! Vi hade en liten diskussion om att jag tänkte hänga på båda dagarna och köra upp med släp och försöka dra Barris med mig, men jag har tyvärr inte råd till denna bandagen. Det får bli nästa år istället :)

/H

Jag vill redan nu lägga in en protest mot Andre. Hans Quick-shift kommer ju ge honom fördel, han kommer ju spara ÅTSKILLIGA tusendelar på rakan. Det känns liksom inte kul längre.. :7peta :krama

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!