Anderstorp 3/9-4/9

- Sebbe -

Tidsoptimist...
Gick med
1 Nov 2009
Ort
Österut
Hoj
Specialized 20 gear
Du har väl ungefär samma antal hästar i din rexxa? ;)

Ja vid 16500 rpm har jag det och nästan samma vrid som de kubikdopade 675:eek:rna. Under 10000 rpm har jag väl hälften av vad de har :huvet.

Rexxan kallas ju också sleeping psycho och det är svårt att konstant ligga över 14000 rpm.

Så du och jag har nog lite effekt handikap

Tror inte det är så blodigt långt till en mack men det går åt mycket soppa och det är skönt att vila i pauserna så ta med dunk.
 

kimi

Medlem
Gick med
18 Aug 2008
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha FZ1
Jag vet inte riktigt, det är spännande som fan det här. Påminner mig om när Hubbe Berg körde Porsche och hade drygt 300-400 häst medan de andra hade 700-800. Han vann ändå alla race tack vare kurvhastighet. Men frågan är hur avgörande rakan är.

Självklart vill jag se mig själv högst upp, men man måste vara realist också.

Jag kan tänka mig liknande:
1. Megamonsterpackväskeaset med sin Dark rider bakom styret.
2. Den solbrände (?) kungen
3. Mr. Riddiculous
4. Gtrpro
5. Damma

Mellan Kimi och Barristan är det svårt.
Har jag glömt någon?

VIKTIG FRÅGA! Hur långt är det till närmsta tankställe? Är reservdunk ett måste för att banan öigger 237 mil till höger om stora trädet eller går det att köra till någon mack i pauserna?



Mr. Riddiculous ha ha ha ha ha ha:D:D:D:banana:banana:banana:banana
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Med din monstermaskin kommer du döda oss andra på rakan. Dessutom har jag förstått att detta inte blir din banpremiär? Du kör ett pass på knutstorp först?

Något säger mig att alla kommer tippa -Sebbe- som snabbast utom han själv som inte lägger något tips alls... :tungan

Sebbe är en blyg feg mes:tummenupp


Ja mes stämmer kanske inte han rastar röven av oss alla, blyg och ödmjuk stämmer, FEG självklart han slåss med en vikt på om jag får gissa 72-74 kilo på en YAMAHA:D:D:D

Det han har är som flygbombning av folk med pilbågar:arsele
 
Last edited:

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Sebbe är en blyg feg mes:tummenupp


Ja mes stämmer kanske inte han rastar röven av oss alla, blyg och ödmjuk stämmer, FEG självklart han slåss med en vikt på om jag får gissa 72-74 kilo på en YAMAHA:D:D:D

Det han har är som flygbombning av folk med pilbågar:arsele

Jag förstod nästan ingenting av det inlägget.. Var tog meningsuppbyggnaden vägen? Eller är det gammelsvenska tro?
Varför kör inte svärfar på anderstorp? Med en liter/dussinhoj har du ju kanske till och med en chans denna gången! :krama

Btw, finna det inga fler "inbördes" tävlingar som vi kan köra? Snabbast tid är ju standard men något annat också kanske? Förslag! :)
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Jag förstod nästan ingenting av det inlägget.. Var tog meningsuppbyggnaden vägen? Eller är det gammelsvenska tro?
Varför kör inte svärfar på anderstorp? Med en liter/dussinhoj har du ju kanske till och med en chans denna gången! :krama

Btw, finna det inga fler "inbördes" tävlingar som vi kan köra? Snabbast tid är ju standard men något annat också kanske? Förslag! :)
Blir det lite blött kan ni ju ha en "jag kan fika längst tävling".

Satsar mina pengar på Riddick då :tungan

Ticke skall väl inte med? I annat fall kunde ni kört klassikern "längst ut i das lecca see"
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Jag förstod nästan ingenting av det inlägget.. Var tog meningsuppbyggnaden vägen? Eller är det gammelsvenska tro?
Varför kör inte svärfar på anderstorp? Med en liter/dussinhoj har du ju kanske till och med en chans denna gången! :krama

Btw, finna det inga fler "inbördes" tävlingar som vi kan köra? Snabbast tid är ju standard men något annat också kanske? Förslag! :)

Meningsbyggnad en lördag mitt i semestern:va


Innbördes tävlingar.

Kukmätning:glömdet

Stamina över en period typ 2 veckor i kyla utan sömn, vi kan ta en vecka med lätt packning:arsele

Avla fram 2 bombnedslag istf ungar med klyvna läppar och nån annan inavelsrelaterad åkomma:D


Eller så accepterar du bara min överlägsenhet:yoparty
 
Last edited:

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Meningsbyggnad en lördag mitt i semestern:va


Innbördes tävlingar.

Kukmätning.'

Stamina över en period typ 2 veckor i kyla utan sömn vi kan ta en vecka med lätt packning:arsele


Eller så accepterar du bara min överlägsenhet:tummenupp

Du och dina jävla skogsmulletendenser och äta myror och skit. :7peta
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
:näsblod
Inbördes tävling...Jag har ett förslag.
Vi tar ett monster lavemang precis innan vi ska köra och den som är siste man in i depån för att skita vinner.
Bajsar du ner dig på banan så e du diskad!.

Ooooookeeeeeeeeej.
 

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Jag tippar på...

1. - Sebbe -
2. GTpro efter en dags förträning
3. André
4. Riddick
5. Barris
6. Damma
7. Snaggis
8. Kimi
 

- Sebbe -

Tidsoptimist...
Gick med
1 Nov 2009
Ort
Österut
Hoj
Specialized 20 gear
Sebbe är en blyg feg mes:tummenupp


Ja mes stämmer kanske inte han rastar röven av oss alla, blyg och ödmjuk stämmer, FEG självklart han slåss med en vikt på om jag får gissa 72-74 kilo på en YAMAHA:D:D:D

Det han har är som flygbombning av folk med pilbågar:arsele

OK, jag vet att mitt maskin matriel är överlägset, det är ju en Yamaha!

Du gissade rätt på vikten, 74 kg inklusive utr skulle jag tro.

Det kanske är lite fegt men det är ju upp till var och en att köpa riktiga maskiner......
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Ja vid 16500 rpm har jag det och nästan samma vrid som de kubikdopade 675:eek:rna. Under 10000 rpm har jag väl hälften av vad de har :huvet.

Rexxan kallas ju också sleeping psycho och det är svårt att konstant ligga över 14000 rpm.

Så du och jag har nog lite effekt handikap

Tror inte det är så blodigt långt till en mack men det går åt mycket soppa och det är skönt att vila i pauserna så ta med dunk.

Tönt. tom mim förklädda moped har mer vrid än din wannabe äärreeetta.
 

H-Dawg

medlem
Gick med
25 Sep 2007
Ort
Hälsingborg
Hoj
Yamaha
Hej! Vi hade en liten diskussion om att jag tänkte hänga på båda dagarna och köra upp med släp och försöka dra Barris med mig, men jag har tyvärr inte råd till denna bandagen. Det får bli nästa år istället :)

/H
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Jag vill redan nu lägga in en protest mot Andre. Hans Quick-shift kommer ju ge honom fördel, han kommer ju spara ÅTSKILLIGA tusendelar på rakan. Det känns liksom inte kul längre.. :7peta :krama
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top