Anderstorp 3/9-4/9

Ni kan stryka mig från "utmaningen".. Får inte ha laptimer om man är anmäld genom Honda. Blä..

Känns lite som öppet mål det här. Väntar med spänning på kungens kommentar om hur mycket bättre det hade varit och köra Skramlahahahaha.

Skämt åsido. Det finns ju inte en chans att de kan hålla koll på om du kör ett pass med laptimer. Ställ dig bara hos oss i depån så löser det sig ska du se...

Nu ska du inte va så negativ. Det finns det tillräckligt med andra som är.
Du får helt enkellt lösa problemet bara. Gömma den t.ex. så bara sändaren sticker ut någonstans...:va

Haha, lugn bara lugn.. Jag och farfar ska mecka laptimer i helgen! :)

En laptimer....är det en sådan dom har på varuhusen för att hålla koll på hur länge ett barn har suttigt i tomtens knä eller nått :va

Känns lite som öppet mål det här. Väntar med spänning på kungens kommentar om hur mycket bättre det hade varit och köra Skramlahahahaha.

Skämt åsido. Det finns ju inte en chans att de kan hålla koll på om du kör ett pass med laptimer. Ställ dig bara hos oss i depån så löser det sig ska du se...

Varför kallas han kungen egentligen? :va

Haha, tejpade ni en såndär burger king-pappkrona på hjälmen förra gången ni var torpet? :banana

Här har vi han...sittandes med nån masterplan inför årets Race på Anderstorp....:D:D

Bifogat

• Bild 031.jpg
    Bild 031.jpg
    239 KB · Visningar: 47
Du har sett Sebbes film från torpet va? Vi hade inte en chans att tejpa fast nåt nånstans. :mad:
Han kör 8:or runt oss andra.

Jo, jag har sett den. Men det ger inte så mycket fartkänsla bakåt.
Dessutom vägrar ju bägge rävarna riddick och sebbe-adlig att förtälja vad de kört på när det gäller torpet - tyder det på sargat självförtroende?

Och detta, trots att jag har minst hoj, minst effekt och minst erfarenhet. :va

Jo, jag har sett den. Men det ger inte så mycket fartkänsla bakåt.
Dessutom vägrar ju bägge rävarna riddick och sebbe-adlig att förtälja vad de kört på när det gäller torpet - tyder det på sargat självförtroende?

Och detta, trots att jag har minst hoj, minst effekt och minst erfarenhet. :va
Ska kolla mina Mylaps tider från ERF-rejsen på A-torp så får vi kanske igång hetsen. :D

• Gilla
Reaktioner: GT
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back