Just tyskar, japaner och ställt till med under 1900-talet var en rätt dålig kombo.![]()
Ja, ska vi ta och kolla vad usa och england har gjort i kombination det senaste århundradet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Just tyskar, japaner och ställt till med under 1900-talet var en rätt dålig kombo.![]()
Ja, ska vi ta och kolla vad usa och england har gjort i kombination det senaste århundradet?
Do it do it do it.
Ja så mycket som dom har ställt till med så kan du då fan inte favorisera dom framför tyskar/japaner.
Har engelsmän eller amerikaner under 1900-talet i form av nationer ens försökt ställa till med något som liknar eller påminner om judeutrotningen?
Har engelsmän eller amerikaner under 1900-talet i form av nationer ens försökt ställa till med något som liknar eller påminner om judeutrotningen?
Finns mer att ta upp.
Alltså, ska vi räkna upp alla nackdelar med britter så får jag hålla på hela helgen.Ja, dom dricker varm öl och äter vildsvin i mintsås. DISGUSTING!!1
Ja, säkert massor av övergrepp och nedriga krigsövergrepp men fortfarande inget som mäter sig med ett tyskt förintelseläger.
Grader i helvetet kan man tycka när man ser till resultatet, men inte till uppsåtet
Om vi ska räkna upp alla offer från förintelsen så ska vi nog se att vi kan hitta mer civila som har fallit offer för amerikanarnas bomber.
Det beror ju på hur man räknar iofs, vilka källor man stöder sig på och vad man menar med "amerikanernas bomber". Men om man inte gör en uppenbart galen beräkning så kommer man att hamna långt under sex miljoner som dött i amerikanska bombningar.
Det är nog ingen som får veta hur många det är som dött under amerikanska bomber, men siffran borde nog kunna bli upp emot 6 miljoner, kanske. Det är svårt att räkna när man inte kan vara säker på källor, tex i Dresden så varierar siffrorna från 34 000 till 500 000.![]()
Sen är jag förövrigt rätt skeptisk mot att alla förintelseläger verkligen fanns. Jag läste för ett tag sen att det var någon som gav en belöning på den som kunde hitta massgravarna från Treblinka. Sen att många vittnesuppgifter inte har stämt.
Sen är jag förövrigt rätt skeptisk mot att alla förintelseläger verkligen fanns. Jag läste för ett tag sen att det var någon som gav en belöning på den som kunde hitta massgravarna från Treblinka. Sen att många vittnesuppgifter inte har stämt.
... siffran borde nog kunna bli upp emot 6 miljoner, kanske. ... inte kan vara säker ...
...rimligt tvivel ...
Jag tror bestämt vi alla hunnit dansa runt midsommarstången, med blomsterkrans i håret, innan det postas ett lika korkat inlägg på SH igen detta år.
Personligen tror jag att vi kan satsa på champange och raketer......
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |