Amerikanarna har inte alla indianer i kanoten...

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Ja så mycket som dom har ställt till med så kan du då fan inte favorisera dom framför tyskar/japaner.

Har engelsmän eller amerikaner under 1900-talet i form av nationer ens försökt ställa till med något som liknar eller påminner om judeutrotningen?

Har engelsmän eller amerikaner under 1900-talet i form av nationer ens försökt ställa till med något som liknar eller påminner om judeutrotningen?

Hört talas om Dresden, Hiroshima, Nagasaki, Hamburg och Hanoi? Finns mer att ta upp.

Finns mer att ta upp.

Ja, säkert massor av övergrepp och nedriga krigsövergrepp men fortfarande inget som mäter sig med ett tyskt förintelseläger.
Grader i helvetet kan man tycka när man ser till resultatet, men inte till uppsåtet.

Ja, dom dricker varm öl och äter vildsvin i mintsås. DISGUSTING!!1
Alltså, ska vi räkna upp alla nackdelar med britter så får jag hålla på hela helgen.
Min f.d. skotske chef, samma skit som engelsmän, lagade stuffed turkey till jul. Kan inte ens föreställa mig hur äckligt en redan äcklig fågel blir om man fyller den med plommon. :zpy

Last edited:
Ja, säkert massor av övergrepp och nedriga krigsövergrepp men fortfarande inget som mäter sig med ett tyskt förintelseläger.
Grader i helvetet kan man tycka när man ser till resultatet, men inte till uppsåtet

Om vi ska räkna upp alla offer från förintelsen så ska vi nog se att vi kan hitta mer civila som har fallit offer för amerikanarnas bomber.

Om vi ska räkna upp alla offer från förintelsen så ska vi nog se att vi kan hitta mer civila som har fallit offer för amerikanarnas bomber.

Det beror ju på hur man räknar iofs, vilka källor man stöder sig på och vad man menar med "amerikanernas bomber". Men om man inte gör en uppenbart galen beräkning så kommer man att hamna långt under sex miljoner som dött i amerikanska bombningar.

Det beror ju på hur man räknar iofs, vilka källor man stöder sig på och vad man menar med "amerikanernas bomber". Men om man inte gör en uppenbart galen beräkning så kommer man att hamna långt under sex miljoner som dött i amerikanska bombningar.

Det är nog ingen som får veta hur många det är som dött under amerikanska bomber, men siffran borde nog kunna bli upp emot 6 miljoner, kanske. Det är svårt att räkna när man inte kan vara säker på källor, tex i Dresden så varierar siffrorna från 34 000 till 500 000.:gnissla

Sen är jag förövrigt rätt skeptisk mot att alla förintelseläger verkligen fanns. Jag läste för ett tag sen att det var någon som gav en belöning på den som kunde hitta massgravarna från Treblinka. Sen att många vittnesuppgifter inte har stämt.

Last edited:
Det är nog ingen som får veta hur många det är som dött under amerikanska bomber, men siffran borde nog kunna bli upp emot 6 miljoner, kanske. Det är svårt att räkna när man inte kan vara säker på källor, tex i Dresden så varierar siffrorna från 34 000 till 500 000.:gnissla

Man kan visst det vara rätt så säker på källor, även om man inte kan få fram det exakta antalet. Att det inte dog 500 000 människor i Dresden kan man vara 100% säker på eftersom det helt enkelt är helt orimligt(och heller ingen siffra jag sett ens i den mest förvirrade nazipropaganda), Dresden hade vid tidpunkten 642 000 invånare. Ett tips är att kolla de källor som är accepterade av den seriösa forskarvärlden.

Din siffra på 34000 ligger ungefär där seriösa forskares uppskattningar ligger, mellan 25-40000 döda.

Sex miljoner har definitivt inte blivit ihjälbombade av USAF.

Sen är jag förövrigt rätt skeptisk mot att alla förintelseläger verkligen fanns. Jag läste för ett tag sen att det var någon som gav en belöning på den som kunde hitta massgravarna från Treblinka. Sen att många vittnesuppgifter inte har stämt.

Det är ställt bortom allt rimligt tvivel att alla förintelselägren fanns. Bland annat efter skildringar och erkännanden från de som förde befäl över dem och auktoriserade dem. Något annat tror bara fånar.

Gå igenom denna sidan, www.nizkor.org där all revisionistpropaganda bemöts på ett seriöst och sakligt sätt av riktiga experter.

:skrämd
Nog för att SH är underhållande och att man här kan få läsa helt fantastiska inlägg från folk, men detta tar väl ändå priset?

Förhåll dig till sidan du fick av Kriss och kom sedan tillbaka...

Kan du vv och påminna mig om att jag är dum i huvudet som bemödade mig att svara dig från början? Gärna dagligen månaden ut.

... siffran borde nog kunna bli upp emot 6 miljoner, kanske. ... inte kan vara säker ...

I morse hade jag skrivit nåt litet inlägg med anledning av ditt 00.31 inlägg. Forumet åt upp det istället för att publicera det, men det gick ungefär som så att du kanske skall sluta posta grejjor nu innan du framställer dig som en total idiot.

Såhär i efterhand är jag faktiskt lite ledsen för din skull att jag inte tog mig tid att posta om...

...rimligt tvivel ...

Onekligen en nyckelfras!

Last edited:

Jag tror bestämt vi alla hunnit dansa runt midsommarstången, med blomsterkrans i håret, innan det postas ett lika korkat inlägg på SH igen detta år.

Angående Bombningarna över Dresden så fanns det för tillfället över en miljon civila i staden, dom flesta var flyktingar som flydde undan den röda armen (ryssarna). Dom som överlevde var i undantagsfall dom som han fly ifrån staden, dom som trodde att dom skulle överleva i bunkrarna dog antingen av hettan eller kvävdes. Med tanke på att ögonvittnena sa att parkdammarna kokade och att människor stektes i asfalten så tror jag inte att siffran stannar på 34 000.

Angående koncentrationslägrerna så skrev jag inte att jag inte trodde att förintelsen hade ägt rum, utan att jag trodde inte att den hadde ägt rum i denna omfattningen som sägs.

Så nu får ni ta och förklara varför mitt inlägg var så himla korkat

Vad jag tycker är läskigt är att det verkar finnas en hel del unga, som Kleinealf, som förvisso inte tror att allt är ljug och båg, men att det är överdrivet, trots att det bara har gått 60 år. Kommer någon tro på Förintelsen om ytterligare 60 år, eller kommer den att avfärdas som myt, eller åtminsone som väldigt överdriven?

Edit:

Det här var tydligen en gammal tråd, som jag råkade komma in på via någon länk. :rodnar

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti