Amerikanarna har inte alla indianer i kanoten...

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Men din dumma fan, ja, jag skrev upp siffror på bomboffer, men inte några siffror angående förintelsen, är du helt jävla dum i huvudet? Sen börja tracka ner på mig för att jag inte kommer ifrån en storstad, det var fan det dummaste jag någonsin hört, är du så jävla mycket bättre själv när du kommer från Göterborg då? Ne skulle inte tro det. Sen om du tar och letar upp så är inte Ljusdal en by, men det är du nog för dum för att fatta. Jävla idiot

You go girl. Passa dig så att du inte blåser en säkring eller nåt.

Edit; allvarligt, gör dig själv en tjänst och bläddra genom chris länkar. Alternativt gå och låna en bok.

Last edited:
You go girl. Passa dig så att du inte blåser en säkring eller nåt.

Edit; allvarligt, gör dig själv en tjänst och bläddra genom chris länkar. Alternativt gå och låna en bok.

Ne, men det är inte konstigt när någon jävla fjant sitter och bara skriver massa skit och inte kan hålla sig till ämnet. Jag har redan läst igenom länkarna, sen har jag nog nästan garanterat läst mer böcker i ämnet än dig.

Är man automatiskt dum i huvudet när man åker 125:a? Går det över när man skaffar större hoj eller är det en kronisk åkomma?

Ne, men det är inte konstigt när någon jävla fjant sitter och bara skriver massa skit och inte kan hålla sig till ämnet. Jag har redan läst igenom länkarna, sen har jag nog nästan garanterat läst mer böcker i ämnet än dig.

Att läsa och att förstå är två helt skilda saker. Sedan, som lektion b, kommer att dra slutsatser av det man läst.

Nej, det är jag inte, du kan inte säga att alla som tänker annorlunda är obildade, det är jävligt dumt sagt.

Det är inte det jag säger.. Jag säger att du:

Alt 1. Är korkad
Alt 2. Är obildad
Alt 3. En kombination av Alt 1. och Alt2.

Men skit samma.. Du verkar ha problem att förstå vad jag menar så det är ingen idé att fortsätta diskutionen..

Jag finns på PM om du behöver vidare utveckling av ämnet.

Btw så välkomnar jag oliktänkande.

.
Nej de bombade irak för att säkra oljetillgångarna. Undrar vad irakierna tycker var bäst. Att bli tvingad att titta på saddambilder hela dagarna eller bli sliten i stycken av dagliga bombdåd till följd av ett allt mer eskalerande inbördeskrig.

:lol

Att läsa och att förstå är två helt skilda saker. Sedan, som lektion b, kommer att dra slutsatser av det man läst.

jodå, jag förstår... Ja, jag kan dra slutsatser, var det något mer?

Det är inte det jag säger.. Jag säger att du:

Alt 1. Är korkad
Alt 2. Är obildad
Alt 3. En kombination av Alt 1. och Alt2.

Men skit samma.. Du verkar ha problem att förstå vad jag menar så det är ingen idé att fortsätta diskutionen..

Jag finns på PM om du behöver vidare utveckling av ämnet.

Btw så välkomnar jag oliktänkande.

Nej, skriv det i tråden.Tillför något riktigt nästa gång du skriver, men det verkar som det är du som inte förstår, är ni verkligen så långt efter i sydstaterna?

Last edited:
Varför låter det så himla märkligt? Tänk bara på vad Dr Mengele gjorde, så inser man att lampskärmar av människohud är rätt så "milt" i jämförelse med många av de experiment han utförde.
Men både lampskärmar av människohud och tvål framställda av lik var väl faktiskt en lögn. Eller?

Och nej, så ingen får för sig annat, jag är inte revisionistjöns, förintelseförnekare eller dylikt.

Men både lampskärmar av människohud och tvål framställda av lik var väl faktiskt en lögn. Eller?

Och nej, så ingen får för sig annat, jag är inte revisionistjöns, förintelseförnekare eller dylikt.

Sas det inte tidigare i tråden av någon :mattias* att det hade förekommit fall där man hade gjort lampskärmar av folk?

*
Smileyn förklarar personer ifråga oerhört mycket bättre än ord.

Sanningar med modifikationer, eller överdrifter med korn av sanning. Som sagt lampskärmarna är dokumenterade men var en isolerad händelse. Tvålarna förekom möjligen i någon morbid persons experiment med lik.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph