Akta er för skrot, skräp och 2 tum 4 på vägen..

:kulspruta:machinegu
jag skulle iaf vara glad att komma levande ur den bilen!
hur ofta ser man inte lastbilar eller bärgningsbilar som har lite löst skrot bakpå, typ ramper osv...?? alltför ofta enl. min mening!:mad:

Men fy faaaan vad äcklig! :eek:

Köpa pansarförsedd Audi A8 kanske?

Hon hade lite tur där. Det är skrämmande att se vad bilister pysslar med i sina bilar. Man ska prata i telefon, fibbla med datorn som ligger i sätet bredvid, läsa tidningen och nu tydligen filma andra trafikanter också. Hennes eget beteende var inte direkt berömvärt. Om hon hade funderat lite mer så hade hon kanske insett att det var en potentiellt farlig situation och valt att hålla lite bättre avstånd.

Spräckte och bulade framfälgen förra sommaren på stora hojen, körde på en 70x70 25cm lång träbit i 90knyck.

Kollade efter märken i styrstoppen efter vobblet med fulla styrutslag som blev men kunde inte hitta något.

Vände om och slängde träbiten i diket.
Förvånansvärt nog höll luften i hjulet så man kunde ta sig hem och byta fälg..

:kulspruta:machinegu
jag skulle iaf vara glad att komma levande ur den bilen!
hur ofta ser man inte lastbilar eller bärgningsbilar som har lite löst skrot bakpå, typ ramper osv...?? alltför ofta enl. min mening!:mad:

Det är dessutom helt olagligt att köra med osurrad last.

Det är väldigt mycket som är olagligt men likt förbannat gör man det.

Mycket sant. :) Köra för fort tex, och det tenderar nog att hända rätt ofta bland folket på den här sidan. Mig inkluderad. Däremot brukar jag vara rätt petig med mycket annat som har med trafik att göra.
Någon ska ju gnälla på allt annat förutom fortkörningen för att det ska jämna ut sig. :D

Hon hade lite tur där. Det är skrämmande att se vad bilister pysslar med i sina bilar. Man ska prata i telefon, fibbla med datorn som ligger i sätet bredvid, läsa tidningen och nu tydligen filma andra trafikanter också. Hennes eget beteende var inte direkt berömvärt. Om hon hade funderat lite mer så hade hon kanske insett att det var en potentiellt farlig situation och valt att hålla lite bättre avstånd.

Var inte löjlig nu. Hon höll tillräckligt avstånd. Vem sjutton har sagt att hon stirrar in i kameran när hon kör? Det är inte svårt att rikta en kamera framåt och samtidigt köra med en hand på ratten och ha full koll på trafiken. Du är avundsjuk för att hon har en bil :slicka

Var inte löjlig nu. Hon höll tillräckligt avstånd. Vem sjutton har sagt att hon stirrar in i kameran när hon kör? Det är inte svårt att rikta en kamera framåt och samtidigt köra med en hand på ratten och ha full koll på trafiken. Du är avundsjuk för att hon har en bil :slicka

Mmm, sant.

Slarvigt nonchalant och rent av livsfarligt!Så fort jag närmar mig en bil med löst material fladdrandes på.lämnar jag ett stort avstånd för att hinna parera samt få en överblick på motsatt trafik,försöker sen dra om så fort kusten är klar.Man vet aldrig när ngt lossnar.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing