Akta er för skrot, skräp och 2 tum 4 på vägen..

roban_2002

Kocken
Gick med
2 Jul 2005
Ort
lindesberg
Hoj
kawasaki ZXR750 -89, suzuki TL1000S -97 samt en paj suzuki rg125f -92
:kulspruta:machinegu
jag skulle iaf vara glad att komma levande ur den bilen!
hur ofta ser man inte lastbilar eller bärgningsbilar som har lite löst skrot bakpå, typ ramper osv...?? alltför ofta enl. min mening!:mad:
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Men fy faaaan vad äcklig! :eek:

Köpa pansarförsedd Audi A8 kanske?
 

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Hon hade lite tur där. Det är skrämmande att se vad bilister pysslar med i sina bilar. Man ska prata i telefon, fibbla med datorn som ligger i sätet bredvid, läsa tidningen och nu tydligen filma andra trafikanter också. Hennes eget beteende var inte direkt berömvärt. Om hon hade funderat lite mer så hade hon kanske insett att det var en potentiellt farlig situation och valt att hålla lite bättre avstånd.
 

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
En lagom stor.
Spräckte och bulade framfälgen förra sommaren på stora hojen, körde på en 70x70 25cm lång träbit i 90knyck.

Kollade efter märken i styrstoppen efter vobblet med fulla styrutslag som blev men kunde inte hitta något.

Vände om och slängde träbiten i diket.
Förvånansvärt nog höll luften i hjulet så man kunde ta sig hem och byta fälg..
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
:kulspruta:machinegu
jag skulle iaf vara glad att komma levande ur den bilen!
hur ofta ser man inte lastbilar eller bärgningsbilar som har lite löst skrot bakpå, typ ramper osv...?? alltför ofta enl. min mening!:mad:

Det är dessutom helt olagligt att köra med osurrad last.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det är väldigt mycket som är olagligt men likt förbannat gör man det.

Mycket sant. :) Köra för fort tex, och det tenderar nog att hända rätt ofta bland folket på den här sidan. Mig inkluderad. Däremot brukar jag vara rätt petig med mycket annat som har med trafik att göra.
Någon ska ju gnälla på allt annat förutom fortkörningen för att det ska jämna ut sig. :D
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Hon hade lite tur där. Det är skrämmande att se vad bilister pysslar med i sina bilar. Man ska prata i telefon, fibbla med datorn som ligger i sätet bredvid, läsa tidningen och nu tydligen filma andra trafikanter också. Hennes eget beteende var inte direkt berömvärt. Om hon hade funderat lite mer så hade hon kanske insett att det var en potentiellt farlig situation och valt att hålla lite bättre avstånd.

Var inte löjlig nu. Hon höll tillräckligt avstånd. Vem sjutton har sagt att hon stirrar in i kameran när hon kör? Det är inte svårt att rikta en kamera framåt och samtidigt köra med en hand på ratten och ha full koll på trafiken. Du är avundsjuk för att hon har en bil :slicka
 

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Var inte löjlig nu. Hon höll tillräckligt avstånd. Vem sjutton har sagt att hon stirrar in i kameran när hon kör? Det är inte svårt att rikta en kamera framåt och samtidigt köra med en hand på ratten och ha full koll på trafiken. Du är avundsjuk för att hon har en bil :slicka

Mmm, sant.
 

succe

Hojtroll
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Mumindalen
Hoj
Offroad
Slarvigt nonchalant och rent av livsfarligt!Så fort jag närmar mig en bil med löst material fladdrandes på.lämnar jag ett stort avstånd för att hinna parera samt få en överblick på motsatt trafik,försöker sen dra om så fort kusten är klar.Man vet aldrig när ngt lossnar.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top