Afterwork-öl fredag 27/8-10

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Afterwork-öl fredag 27/8-10 - Fenix

Kanske inte bara vi som sätt att vädret inte riktigt är med oss till helgen. Vi tänkte därför att vi kunde ses under lite mer städadeformer dvs med högre alkoholhalt än när vi kör hoj (hoppas jag)

Kom och gör oss sällskap på fredag för en afterwork öl. :fyllisar

Plats: Fenix, Götgatan 40
När: Fredag 27:e augusti klockan 18:00 och framåt...

See ya´

Last edited:
Ja!
Och för att folk ska våga dyka upp kanske vi ska erbjuda allmän amnesti den kvällen, dvs what happens in Fenix stays in Fenix?

Last edited:
Va synd, vi har ju redan planer för fredag :(

Antar att det kommer fler tillfällen?? :)

Ja!
Och för att folk ska våga dyka upp kanske vi ska erbjuda allmän amnesti den kvällen, dvs what happens in Fenix stays in Fenix?

Ehh... Känns som om det var ett krav... :tummenupp

Tillägg två måste väl bli: Vi är inte så farliga som vi ser ut.. Komsi komsi o snacka lite skit nu...

Last edited:
Ja!
Och för att folk ska våga dyka upp kanske vi ska erbjuda allmän amnesti den kvällen, dvs what happens in Högbergs stays in Högbergs?

Typ ormgrop eller vad kan annars hända som är hemligt... inte ska vi röra varandra heller... om inte E-Type kommer förstås... tjing:yoparty

Typ ormgrop eller vad kan annars hända som är hemligt... inte ska vi röra varandra heller... om inte E-Type kommer förstås... tjing:yoparty

Kan tänka mig att Anna menade att detta är en kväll AFTER work, dvs spaningsledningen är inte i tjänst. Eventuella nua bekantskaper och hemgångar två och två kommer inte dokumenteras.... (Tror ni ja) :D

Ehh... Känns som om det var ett krav... :tummenupp

Tillägg två måste väl bli: Vi är inte så farliga som vi ser ut.. Komsi komsi o snacka lite skit nu...

Nä, vi är värre... om vi ska vara ärliga... jag behöver en ledsagare då jag är som Kronblom på stan... typ inte så van... inte lika cool som på Tuvängen där ÄGER JAG :yoparty (eller hur:rolleyes:)

Fy fan vilken dålig tråd. Den gjorde ni ju bara för att få en chans o hångla me mig. Men ICKE den går jag inte på!!!

Last edited:
bilsprängning och wet-t-shirt erbjuds på den andra festen. jag undrar vad som erbjuds på eran :tuttar

Tjejerna kan hålla sig på Fenix på Fredag, så kommer grabbarna till mig på Lördag på Snaps istället... Deal? (vi gillar inte Cheybaciller]

18:00?

Hur länge jobbar ni?

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti