Afterwork-öl fredag 27/8-10

på lögardagen nästa vecka är det caféracer träff i estockholmo så det få bli en moderat AW isf. Idag har jag lekt trädgårdsmästare så pilsner är av godo.

Jaha, hur gick det i fredags? Hade ni trevligt? Sånna här tillställningar måste tas senare på året. Det går faktisk att köra hoj än.
Själv blev jag dock tvungen att prioritera barnpassning, damsugning, svabbning, dammning och sånt skit istället :-(
Bonusen blev att jag fick en kanondag i solen på Tuvängen, när ni andra låg bakis och vred er av ångest ;-)

Jaha, hur gick det i fredags? Hade ni trevligt? Sånna här tillställningar måste tas senare på året. Det går faktisk att köra hoj än.
Själv blev jag dock tvungen att prioritera barnpassning, damsugning, svabbning, dammning och sånt skit istället :-(
Bonusen blev att jag fick en kanondag i solen på Tuvängen, när ni andra låg bakis och vred er av ångest ;-)

Vaddå bakis?? Vaddå ångest?? Tjejer kan ju göra flera saker samtidigt, dvs både gå ut på AW på fredagen för att sedan ut o bränna ca 15-20 mil i Sörmland på lördagen...

Vaddå bakis?? Vaddå ångest?? Tjejer kan ju göra flera saker samtidigt, dvs både gå ut på AW på fredagen för att sedan ut o bränna ca 15-20 mil i Sörmland på lördagen...

Körde du i Sörmland i lördags??
Det gjorde ju vi med! Hade jag vetat att du ville ut på Sveriges finaste vägar hade jag frågat dig med.
Eller körde du bara på sTuvflÄngen?

Som Larzon säger; If you snooze, you lose.

Btw, Igår, Larzon, smög in, tog två öl. ....Idag, förste förare i tjejåka DeLuxe. Ikväll, Larzon: master of the tjejpartaj. Larzon is the shit! :yoparty

Nästa vecka, ja, vem vet? :D

Nej då Ragge jag är ingen svikare... Om du läser tidigare inlägg :mattias

...... (Väntar medan gamle mannen läser) .......

Alltså!! Min fråga är, var du med på FENIX???? NÄ, hade du varit med hade du kanske fått vara med idag. Det finns alltså fördelar med att följa med oss brewdar på våra äventyr.. :D

Jag tror hela den här grejen är en internetploj.
Bilder funkar som bevis annars har det aldrig hänt.

Jag har bilder, men lägger bara ut dom om någon får en hållhake på mig o jag tvingas... det var äckligt bra bilder i de mest pinsamma situationer... tänk var folk håller på så fort dom kommer hemifrån... usch. Kön, ålder, hoj verkade inte spela någon roll.... fanns inga gränser

Tack för igår !!:tummenupp
Grannen blev så glad för att han fick lufta sin 240 lite =)

Mycket uppskattat.... Tack

Last edited:
Nej då Ragge jag är ingen svikare... Om du läser tidigare inlägg :mattias

...... (Väntar medan gamle mannen läser) .......

Alltså!! Min fråga är, var du med på FENIX???? NÄ, hade du varit med hade du kanske fått vara med idag. Det finns alltså fördelar med att följa med oss brewdar på våra äventyr.. :D

Idag?? Igår menar du?

Hann ju inte dit i tid, vissa av oss måste ju jobba. (Käka trerätters middag med Linköpingskontoret)

Sedan vet jag inte om jag vågar komma i närheten av brewdar er utan öronproppar och integralhjälm. Ni verkar ju så farliga. Jag är lite blyg av mig förstår du. :rodnar Det är mycket lättare att verka tuff här på internet. Vi får se om jag vågar nästa gång.

Last edited:
Jag har bilder, men lägger bara ut dom om någon får en hållhake på mig o jag tvingas... det var äckligt bra bilder i de mest pinsamma situationer... tänk var folk håller på så fort dom kommer hemifrån... usch. Kön, ålder, hoj verkade inte spela någon roll.... fanns inga gränser

Jag tror dü jüger ...
Ni satt i en ring, drack hallonsaft och sjöng Idas sommarvisa.

Mycket uppskattat.... Tack

Men Pia!! Va du eller e du kär i killen med långa håret!!
Han som du ville ha hem (E)???:fakta

Ja ska inte säga till någon!!!

Lovar

Som Larzon säger; If you snooze, you lose.

Btw, Larzon, smög in, tog två öl. Idag, förste förare i tjejåka DeLuxe. Ikväll, Larzon: master of the tjejpartaj. Larzon is the shit! :yoparty

Nästa vecka, ja, vem vet? :D

Larzon e en såkallad äkta SMYGIS. O inte hade han tid o hälsa inte. Utan han va på dejt o va tvungen o gå ut me hennes hund :confused::rolleyes::va

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP