ADHD på 2 hjul?

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
nån som ska gå?

samla ihop ett gäng och gå ihop kanske :) ta en öl efteråt och skryta med våra vurpor :tomten

sven666 skrev:
hehe.. mc mässan här i GBG som är om nån vecka..

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=98765 <- info

jag ska dit nåndag och dregla på en CBR iaf...

Okej, då fattar jag. Ska också ner på lördagen, brukar vara ett gäng som åker ner och ölar lite :fyllisar . Ett par polare har 25 års fest på kvällen så det här blir årets förfest. Kanske syns där då.

jag funderar på att dra påfredan för att slippa den stora massan..?

ingen annan som e på?

Jo jag å en kasse bärs ska till mässan på fredag vid 12 tiden å kika :fyllisar
Tänkte mest dra till "bomber" båset å pruta på ett turbokit till Busan ... men dregla över en CBR e inte fel det heller :yoparty

TJA sven!!! P.S.R ska dit och klämma och peta på bla r1 an...
men kan inte lova att jag klämmer på ngt annat också...(typ cbr) :)

Peter.s skrev:
TJA sven!!! P.S.R ska dit och klämma och peta på bla r1 an...
men kan inte lova att jag klämmer på ngt annat också...(typ cbr) :)

bara du inte klämmer på mig så :näsblod

låter ju bra detta, kanske ska snacka ihop oss ett gäng på fredan då :) kl 12 låter aningen tidigt för min del.. funkar kl 15:00 istället?

0735841653kan ninå mig på om det skulle vara nåt akut..

Hoppas ni fotar en massa nu så man får något att titta på!!!

själv drar man på torsdag eftermiddag i samma syfte att slippa allt jävla folk... ska försöka fota lite oxå..

mvh robban

sven666 skrev:
jag plockar med kamera.. robb inte lust att vänta en dag med ditt besök? :)

Dra några foton på motarder om du har plats kvar på minneskortet och är trött på att fota tjejer och sporthojar :)

sven666 skrev:
you got it buddy.. ska du inte gå alls???

Nope, jag blir hemma. Så jag räknar med att alla tar en massa fina bilder jag kan få se :) Funkar inte att gå runt där inne med mitt knä, och rullstol/kryckor är inget alternativ.

Socrates skrev:
Nope, jag blir hemma. Så jag räknar med att alla tar en massa fina bilder jag kan få se :) Funkar inte att gå runt där inne med mitt knä, och rullstol/kryckor är inget alternativ.

rullstol lär ju vara ideelt på mässa.. asjobbigt att gå och gå helatiden därinne asså, jag brukara vara som stelopererad efteråt iaf :näsblod

kan schyffla runt dig i stolen om du vill haka på, det är inga problem :)

sven666 skrev:
rullstol lär ju vara ideelt på mässa.. asjobbigt att gå och gå helatiden därinne asså, jag brukara vara som stelopererad efteråt iaf :näsblod

kan schyffla runt dig i stolen om du vill haka på, det är inga problem :)

Dels har jag lämnat tillbaka rullstolen, och dels så vägrar jag visa mig ute i den :) Tror jag måste va fullt frisk om jag ska orka gå på mässan rent mentalt...var skitsne förra året, folk är i vägen överallt och går långsamt :huvet

sven666 skrev:
well hur blir dte nu då?

imorgon kl 15 så drar jag till mässan, nån som hakar på? :confused:

va där igår (torsdag) och tyckte mässan var ganska så OK.. något jag saknade var alla kroppsmålade brudar.. :tuttar

rekommenderar er att testa promilleglasögonen och gå mellan koner med 0,4 promille.. riktigt sjukt svårt.. kan inte tänka mig att ens att köra rattfull efter denna upplevelse.. inte för att jag gjort det innan heller.. menmen.. kul var det att testa iaf..

mvh robban

*/ ?>
Back