GSXR1100R
The older i get the faster i was
Vad är du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Vad är du
Kan va kul att se fördelningen på oss som hänger på RR sidan, gissningsvis är det många som är sugna på att börja tävla.Mookie skrev:Snygg, snabb, sexig och singel men med tanke på pollen så var det väl inte det frågan syftade på va?
Gatlallo som kör ett par bandagar om året bara för att det är så fruktansvärt kul!
GSXR1100R skrev:Kan va kul att se fördelningen på oss som hänger på RR sidan, gissningsvis är det många som är sugna på att börja tävla.
GSXR1100R skrev:Kan va kul att se fördelningen på oss som hänger på RR sidan, gissningsvis är det många som är sugna på att börja tävla.
Magnus skrev:Japp!
När hojen är såld så blir det en 600 räser och sen skall det tävlas till pengarna tar slut. 2-3 SM/SO tävlingar och kanske nån B-tävling. Givetvis så vill man ju klassa upp sig, men vi börjar med en "lärosäsong" så för vi se hur det går.
flykay76 skrev:Precis.... som vanligt är det stålarna som styr.![]()
Vad ska du ha för hoj?
Du kommer inte att ångra dig, gatåkandet suger jämfört med banåkning, skönt att slippa trafikpoliser och mötande trafik.Magnus skrev:Japp!
När hojen är såld så blir det en 600 räser och sen skall det tävlas till pengarna tar slut. 2-3 SM/SO tävlingar och kanske nån B-tävling. Givetvis så vill man ju klassa upp sig, men vi börjar med en "lärosäsong" så för vi se hur det går.

GSXR1100R skrev:Du kommer inte att ångra dig, gatåkandet suger jämfört med banåkning, skönt att slippa trafikpoliser och mötande trafik.
![]()
Magnus skrev:Det lutar åt en R6:a eftersom de är så vanliga på banan och det är enkelt att hitta delar mm.
CBR600RR och GSXR600 -04 är ju inte fel helle, men de är lite för dyra tyvärr.

Jag har mitt gatlok kvar, iof kul att dra en repa till Norge och mysa lite på favoritvägarna, men länsman har inte samma åsikt...Magnus skrev:Det kan vara kul med lite gatåkning också. Inte samma kick som banåkning, men det är rätt kul/gött att ligga och köra ganskafort på en krokig väg i flera km/mil utan stopp.

Glömde alternativet:Jag har B-licens & betongrövMacho Woman skrev:Öööhhh... Jag är RR-Nerd. (Kollar allt som går på tv, kollar in nyhetssajterna på nätet och åker och glor på alla svenska tävlingar. Och super i depån.)

Macho Woman skrev:Öööhhh... Jag är RR-Nerd. (Kollar allt som går på tv, kollar in nyhetssajterna på nätet och åker och glor på alla svenska tävlingar. Och super i depån.)
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |