Fick du med alla grejer? .......flappern till luftburken?
Ursäkta en okunnig, men vad är flappern?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fick du med alla grejer? .......flappern till luftburken?
Ursäkta en okunnig, men vad är flappern?![]()
Ett spjäll i luftburken som enligt www.fireblades.org enbart ska dämpa insugsljudet.QUOTE]
Tack.![]()
En fråga till, gnistgallret eller vad man ska kalla den perforerade struten som sitter på slutet av avgassystemet, (den hamnar i princip i ljuddämparen)hur har ni gort med den?
Har ni kapat bort det? Har ni den kvar? Påverkas vridet eller är det enda resultatet lite bättre ljud?![]()
Ett spjäll i luftburken som enligt www.fireblades.org enbart ska dämpa insugsljudet.QUOTE]
Tack.![]()
En fråga till, gnistgallret eller vad man ska kalla den perforerade struten som sitter på slutet av avgassystemet, (den hamnar i princip i ljuddämparen)hur har ni gort med den?
Har ni kapat bort det? Har ni den kvar? Påverkas vridet eller är det enda resultatet lite bättre ljud?![]()
Jag har den kvar, tror den sitter där av någon anledning, men vad den gör får du fråga någon annanKan ju tänka mig att den slår sönder lite (o)ljud iaf.
Jag har den kvar, tror den sitter där av någon anledning, men vad den gör får du fråga någon annanKan ju tänka mig att den slår sönder lite (o)ljud iaf.
Hur mycket fick du ge för din nya pärla VFRippe?
Har tänkt att montera tillbaka flyttade fotpinnar då det passar min längd bättre än orginal. Är det någon som har nått bra tips eller kanske något att sälja?
RR
Jo, jag är också ute efter ett kåpset, nån som vet var man kan få tag på nåt race replika set????
MKT tacksam för svar!!
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning