Aspar är 56:a.*DanTheMan* skrev:Vart fan e Sito Pons o Aspar Martinez??
Pons vete tusan om han kvalar in på listan, iofs petar han ju Hodgson all världens väg vilken dag i veckan som helst...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aspar är 56:a.*DanTheMan* skrev:Vart fan e Sito Pons o Aspar Martinez??
Gustav O skrev:Aspar är 56:a.
Pons vete tusan om han kvalar in på listan, iofs petar han ju Hodgson all världens väg vilken dag i veckan som helst...

Swedie skrev:Den där är väl ändå en röstning gjord bland medelålders / gamlingar som endast vill komma ihåg gamlingar som inte kör längre. Såklart att de röstar för personer som de på sin tid när de kanske hade sina blomsterår körde bra. Skulle röstningen vara blanda moderna och nutidatänkande och yngre personer, så skulle Rossi ligga först.
Om alla kör på samma maskiner är det ju verkligen föraren som gör skillnaden....McFille skrev:På gamla rövarhistorier, och t.ex. på att 58-74 så hade alla mästerskapsvinnarna i 500-klassen en sak gemensamt, de körde alla MV Agusta.
Menar inte att förarna var sämre förr, men vinner samma fabrikat 17 år i rad är det något fel på konkurrensen.
INgen omröstning utan redaktören på Motorcycle Racer som har gjort en lista över de han anser vara de bästa förarna.Swedie skrev:vill bara säga att man inte behöver ta den på så mycket allvar. Vi kan ju göra en egen röstning här på SH kanskeo sätta upp den senare och göra en jämnförelse med engelskmännen.
Gustav O skrev:......
Var är Capirossi?
Tuffare konkurrens?MagnusK skrev:Till er som tycker att Rossi är världes främsta: Vad har han som tillexempel Doohan & Hailwood saknar?
sandstream skrev:Tuffare konkurrens?
Ingen aning, det var före min tid.MagnusK skrev:Eller var bara Hailwood mer överlägsen?
Är det så säkert att det är så då?sandstream skrev:.. eftersom det är så mycket svårare att vara det nu än då.
sandstream skrev:Ingen aning, det var före min tid.
Men som jag skrev ovan tycker jag att den som är överlägsen i dag är den störste genom tiderna eftersom det är så mycket svårare att vara det nu än då.
sandstream skrev:Ingen aning, det var före min tid.
Men som jag skrev ovan tycker jag att den som är överlägsen i dag är den störste genom tiderna eftersom det är så mycket svårare att vara det nu än då.
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |