Hej! jag undrar vilket program ni använde för att plugga till MC kortet? Gjorde teorin för 1 timme sedan och fick 51... och 52 ska vara godkänd har programmet "Trafikskolan Teo" Hemma. Där får jag runt 60 hela tiden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pluggade aldrig i boken. Gjorde bara tester från str.se. Fick 58 till bil och nyligen 57 till mc. Boken suger. Gör str tester och repetera skiten ett antal gånger, skriv upp vad du hade fel på och få en förståelse över vad som är rätt och varför. Lycka till!![]()
hade full poäng när jag skrev provet. läste igenom boken, pärm till pärm, två gånger och körde lite internetprov.
Det jag undrar är varför ngn som bor i Skåne gör teoriprovet i maj? Om det beror på ålder så ok annars inte...
När jag tog kortet var det bara körning kvar för mig då trafikskolan öppnade mc-säsongen och provet fixades med 1 1/2 dags plugg på trafikskolans dator!
Sluta grina på forumet för att du har pluggat för lite...
Man måste ju göra Risk 2 först innan man får boka teoriprov, kanske är det?
FAIL. Man kan boka teori prov innan man gör risk 2. Men risk 2an måste vara gjord innan teori provet får göras.![]()
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |