51 av 52 på teorin...

Skit ner dig gubbe:arsele:arsele:arsele Det samma sa era äldre om den yngre generationen och titta ni lever fortfarande:fakta

Är det någon som ska anklagas för att kk åldern höjs och premiärna är skyhöga så är det väl ändå den äldre generationen som ställt till det och visat våra kära politiker vilken väg dom skall gå i dessa ärenden.

P.s är 30 bast själv och har bidragit med min del ej på mc med desto mer på 4 hjul så jag skyller inte på någon.

Slyngel..hör upp när äldre talar :7peta
Hur var det nu..alltid någon annans fel eller? Du har bidragit, men det är den äldre generationens fel?? Hur skall du ha det egentligen?

OnT. Använd boken och fatta vad som sägs där. Bara datorprov är ren apkunskap (monkey see, monkey do..) och ger ingen förståelse för varför det är som det är.

Jag hade ju bilkörtkort 8-år innan jag tog MC-kort...enda jag gjorde inför teorin för MC var att bläddra lite i MC-boken kvällen innan, resten utgick jag att jag kunde....vilket stämmde, fick strax över 60 om jag mins rätt....men har du inte bilkörkort sedan innan kan det ju vara svårare.

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup