Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pålle skrev:kanske, om det nu blir så mycket billigare.. Är det en billig klass? Kan någon som kör berätta ungefär vad man bör budgetera för en hel säsong?
Vi har ju varken SM eller SO-status men de tävlingar som körs ihop med ERF ingår i "250SP cupen" eller vad den nu ska kallas för. Luddigare än så kan jag inte vara!Pålle skrev:Är det SM eller SO som körs ihop med ERF (lite luddigt skrivet där torkel =) ??
Torkel skrev:.
Edit: *host*Chrille!!! När kommer resultaten från SO-finalen in under 250SP resultaten?
Pålle skrev:Hoppas någon vänlig själ med en RS250 kan tänka sig att låna ut den /byta 10minuter på Hyllinges klubbrejs på söndag (om det nu blir en vanlig bandag vill säga...)
I´ll pay what I brake...
Chrille skrev:Blir det en vanlig bandag så ses vi väl i Sviestad?!?!? VÄL??
Chrille skrev:Pah, samåkning på tre och nån pigg djävel som kör upp på morgonen. 80 mil- 300spänn extra per skalle?!? Allt annat går ju åt på Knutan också dvs däck, bensin, träningsavgift osv...
Chrille skrev:Se där. Nu kommer Torkel snart kalla dig chicken! Det gjorde han med Mattias...
Pålle skrev:Skillnaden är att jag inte ska leka med mina motorcykelmodeller om jag inte åker dit...
Knudan din jäla norrlänning, lär dig det någon gång.Chrille skrev:Pah, samåkning på tre och nån pigg djävel som kör upp på morgonen. 80 mil- 300spänn extra per skalle?!? Allt annat går ju åt på Knutan också dvs däck, bensin, träningsavgift osv...
GSXR1100R skrev:Knudan din jäla norrlänning, lär dig det någon gång.
Dessutom så vill vi inte missa när Pålle highsidar igen, han är ju jätteduktig på att klota.
Intresset för 250 SP växer, vem vill inte köra i en klass där man slipper att bli utkvalad, inte kul att nöta bänk hela söndagen istället för att tävla som läget är nu i R-600/1000.
Argument som kör snabbare biter inte på mig, 40-60 st anmälda och 32 som får köra måste va fel.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |