250 Sportproduction 2004?

oFFkeFF skrev:
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.
Men, ni är unga, vilket är ett plus i kanten, ni läker fortare :p

Ja du, gamle man :fakta











Host host, ska JAG säga :D
 
oFFkeFF skrev:
Lägre toppfarter, mindre risker, men, högre farter i kurvorna ger större risker. Dock är det vanligare med lowsiders än highsiders, där lowsiders oftast är ofarligare.
Du har haft en jäkla tur att du inte skadat dig något nämnvärt, fortsätter du i samma vurptempo kommer det hända, förr eller senare.
Men, ni är unga, vilket är ett plus i kanten, ni läker fortare :p
Det är lugnt...jag har slutat vurpa nu. :rolleyes:
...och istället börjat ta det lugnt = köra långsamt, men också få se målflaggan.

2 race i rad utan vurpa denna helg säger väl allt...! :hej
 
SpeedAbuser skrev:
Det är lugnt...jag har slutat vurpa nu. :rolleyes:
...och istället börjat ta det lugnt = köra långsamt, men också få se målflaggan.

2 race i rad utan vurpa denna helg säger väl allt...! :hej

Hehe, det måste man ju gratulera :tummenupp
Håller du dig på hjulen kommer det ändå gå fortare senare.
 
SpeedAbuser skrev:
Jag har kraschat typ 14 gånger i år och gjort både lowsiders och highsiders, trots detta har jag inte direkt ådragit mig några nämnvärda skador, och det som behövts bytas är några styrhalvor (oftast bara bulten dock), en toppkåpa, en cuts och en växelpinne.
Jösses! Och den hojen har LMS köpt för sin ungdomssatsning! :va För övrigt kan jag tala om att leg. tvåtaktshatare EazyLiving i sin ungdom körde Triumph chopper, så det så! :D
 
Pålle skrev:
Men jag vill slåss om uppklassningspoäng, inte bli hopplöst frånåkt av megatrimmade supersport hojar som folkessons med 134RWHP :skrämd


Kan informera att Folkesson kommer att behålla sina 03:or och uppdatera dem.
På slutet var där nästa 138 bakhjulshästar i den ena.

Till nästa säsong kommer viktgränsen i SS600 att vara 162 kilo alltså 5 kilo lättare maskiner än i år:)

Till 2005 kommer fler regeländringar: Mindre trimningsgrad
 
Snabbe_jag skrev:
Kan informera att Folkesson kommer att behålla sina 03:or och uppdatera dem.
På slutet var där nästa 138 bakhjulshästar i den ena.

Till nästa säsong kommer viktgränsen i SS600 att vara 162 kilo alltså 5 kilo lättare maskiner än i år:)

Till 2005 kommer fler regeländringar: Mindre trimningsgrad
mindre trimming... tradit.
 
Snabbe_jag skrev:
Kan informera att Folkesson kommer att behålla sina 03:or och uppdatera dem.
På slutet var där nästa 138 bakhjulshästar i den ena.

Till nästa säsong kommer viktgränsen i SS600 att vara 162 kilo alltså 5 kilo lättare maskiner än i år:)

Till 2005 kommer fler regeländringar: Mindre trimningsgrad

Med tanke på att det finns funderingar inom UEM att låta det bli helt standard även i EM lär det nog kunna bli rejält mycket mindre trimningsgrad.
 
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Back
Top