Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bingo skrev:2299895Vilken tråd! Vad handlade den om från början?![]()
CorbenDallas skrev:2299925Minns inte, men vi kan säkert avsluta den med lite hederlig Ducce vs Japs pajkastning...![]()
CorbenDallas skrev:2299925Minns inte, men vi kan säkert avsluta den med lite hederlig Ducce vs Japs pajkastning...![]()
nej nej .... vi kan inte sluta nu ..... jag vill tillrättavisa (fint ord för att gnabba) på dig mera ......CorbenDallas skrev:2299925Minns inte, men vi kan säkert avsluta den med lite hederlig Ducce vs Japs pajkastning...![]()
Överprissatta. Man får mer för pengarna om man köper en japs. Tänk vad man skulle får om man startar med en vanlig R1 och sedan köper fina grejer för pengarna man sparar på att avstå från Ducati. Tycker att de är lite själslösa också, Ducati alltså.Zenit skrev:2299944fast de e så vanligt o inte helt sant menar duccar e ju faktiskt ganska snygga osså o hyffast bra hojar de e bara synd de ligger i delar alltid...![]()
Men jag skrev ju att motarder (eller ska jag skriva motardförare kanske, så här i gnabbtiderMr K skrev:2299863I ditt svar fanns inte ett endaste "Nej"![]()
![]()
![]()
![]()
Inga nya motarder får komma in, däremot får dom som fortfarande är medlemmar köra.
2a gången i år du skriver saker som låter som poesi .......Bingo skrev:2299991Ducati passar nog bäst för jagsvaga individer.
Bingo skrev:2299991Överprissatta. Man får mer för pengarna om man köper en japs. Tänk vad man skulle får om man startar med en vanlig R1 och sedan köper fina grejer för pengarna man sparar på att avstå från Ducati. Tycker att de är lite själslösa också, Ducati alltså.
Ducati passar nog bäst för jagsvaga individer.
Mr K skrev:23000022a gången i år du skriver saker som låter som poesi .......![]()
CorbenDallas skrev:2299201Madikken har rätt i motardfrågan.
Inga nya motarder får komma in, däremot får dom som fortfarande är medlemmar köra.
Så nu kan vi sluta tro i den frågan.
Bingo skrev:2299991Överprissatta. Man får mer för pengarna om man köper en japs. Tänk vad man skulle får om man startar med en vanlig R1 och sedan köper fina grejer för pengarna man sparar på att avstå från Ducati. Tycker att de är lite själslösa också, Ducati alltså.
Ducati passar nog bäst för jagsvaga individer.
Bingo skrev:2300035Ducatisterna tystnade när sanningen kom fram. Patetiskt...![]()
![]()
Vill här, förutom skickade PM, göra avbön offentligt för mitt "troende" som var felaktigt, grundat i tron att Vit var öppen för alla galningar - hoppas det löser sig för din del.Malmö-motard skrev:2300038Ingen som vill hyra ut sin hoj till mig på söndag?![]()
Robz skrev:2300897förutom att jag VET Corben har fel de gånger han inte gissar rätt![]()
![]()
Bingo skrev:2300894Det var det jävligasteEn särskrivning!
Bingo skrev:2300894Corben, på han bara![]()
Ähummmm... ifrågasätter inte Corbens kunskaper om SSEMse men hur vet du att han vet mer än mig om SSEmse?Mr K skrev:2299564Som svar till madicken. Eftersom Corben vet mer än dig i dessa frågor så svarar han gärna och mestadels korrekt (när han läser frågorna) och då behöver man inte fylla infoboxen hos ssemse med en massa onödiga mail. Bättre och få svar direkt och flera som kanske har samma frågor kan läsa svaren.
Maverick_ou812 skrev:2301183Ähummmm... ifrågasätter inte Corbens kunskaper om SSEMse men hur vet du att han vet mer än mig om SSEmse?Vi går på samma möten och får samma information?
![]()
Dessutom var det jag som ville uppmärksamma MM på att det nog fanns en restriktion mot nya motarder på SSEmse körningar? Något vissa andra hade dålig koll på...
Så som svar till Mr K. Tror du inte lite väl mycket nu?
För övrigt är Duccar mycket dyrare än alla japps tillsammans och då naturligtvis också mycket bättre med mer själ och mer rejsing i sig!![]()
Malmö-motard skrev:2301273Får jag köra med min motardhjälm?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul