25 platser kvar till Söndag 16/7 - SSEMSE

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Bingo skrev:
2305153 Det finns en snabbare och rakare väg - en autobahn till sanning, insikt och vetskap, så att säga. Den vägen heter Corben Dallas :)

Här, ett prov på en korrekt fråga; Corben, är Ducati bra motorcyklar?

Snart kommer ett perfekt svar.
Peter har gjort ett väldigt bra jobb i att visa varför man inte ska ha en Ducce i alla fall. Jag vet inte en bankörning han INTE mekat. Sen måste grabben lära sig skillnaden på muller o buller... :D

trollkarlen skrev:
2310778 Där är de ganska många cubic inches :D

/R
Cubic asses...
:D

Maverick_ou812 skrev:
2310774 Ja, och den där hojen är på "hela" 854 cc...

Nothing beats cubic inches... my ass..

bara 748cc i den nu..., tyvärr...

GSXR1100R skrev:
2310752 Jag såg vilket enormt komp du har i Duccen, det krävdes en SAAB med 120 amp batteri för att kabla igång monstret.

Muahahahahaha :tungan

Hehe, måste hitta ett batteri på mer än 6A som passar i det lilla fästet :D

CorbenDallas skrev:
2310880 Peter har gjort ett väldigt bra jobb i att visa varför man inte ska ha en Ducce i alla fall. Jag vet inte en bankörning han INTE mekat.

Nu är du igång och tror igen, var det inte du som ivrade om att man skulle hålla sig till fakta här på forumet... :pannkyss

Jag körde ju över 30 heldagar förra året utan mek :hihi

Har bara i år bevisat att japsarna inte kan bygga kopplingar o batterier som klarar av att sitta i en riktig racer :D

CorbenDallas skrev:
2310880Sen måste grabben lära sig skillnaden på muller o buller... :D

Kalla det vad du vill..., bara du flyttar dig när du hör det :D

CorbenDallas skrev:
2310880Cubic asses...

Kalla dig vad du vill...

*Superlight* skrev:
2311080 Nu är du igång och tror igen, var det inte du som ivrade om att man skulle hålla sig till fakta här på forumet... :pannkyss

Har bara i år bevisat att japsarna inte kan bygga kopplingar o batterier som klarar av att sitta i en riktig racer :D

Mohahahahahahaaaaaa!!! :D :tummenupp

*Superlight* skrev:
2311080 Nu är du igång och tror igen, var det inte du som ivrade om att man skulle hålla sig till fakta här på forumet... :pannkyss

Varför mekar du så mkt när jag tittar på då? :va

*Superlight* skrev:
Ahhh, du tar dig nog förbi ändå ska du se. Till skillnad från vissa här som skrattar högt...

*Superlight* skrev:
Kalla dig vad du vill...
Jag tänkte mer på invånarna i Land of the Fat...

Det var nog inte meningen att jag skulle köra igår :tomten

Hojjen jag lånade funkade tyvärr bara "sådär". Fjädringen måste vara totalt felinställd för mig då jag inte fick cykeln att svänga!? Bara gungade och ålade sig fram. Utöver det så dog motorn såfort den börjat komma upp i temperatur. 1,5 varv var max jag kom, sen tvärdog den. Startade dock snällt igen när den kallnat. :huvet Den gick däremot brutalt sjukt jättefort medans den var kall :yoparty

Synd att jag inte fick köra motarden, då hade tempot varit lite annorlunda :hihi

Last edited:
du kan ju inte. amatör ........ muhahahahahahahahaha. :arsele
Malmö-motard skrev:
2311587 Det var nog inte meningen att jag skulle köra igår :tomten

Hojjen jag lånade funkade tyvärr bara "sådär". Fjädringen måste vara totalt felinställd för mig då jag inte fick cykeln att svänga!? Bara gungade och ålade sig fram. Utöver det så dog motorn såfort den börjat komma upp i temperatur. 1,5 varv var max jag kom, sen tvärdog den. Startade dock snällt igen när den kallnat. :huvet Den gick däremot brutalt sjukt jättefort medans den var kall :yoparty

Synd att jag inte fick köra motarden, då hade tempot varit lite annorlunda :hihi

Så...efter att ha lugnat kröppa från en HELVETISK upplevelse igår på SRW så MÅSTE jag få frambringa ett STORT tack till alla som annordnar detta!
Min helg blev komplett! :tummenupp
Tack Corben för enorm support! :yoparty
Första reflektionen: Helvete...vilket GREPP! Inget rullgrus, inga idioter på fel sida vägen :D
Andra reflektionen: Ni är fan inte kloka som kör så FORT!! :hihi
Tredje reflektionen: JAG KOMMER TILLBAKA!!!!! :yoparty

Att det skulle ta så hårt på kroppen trodde jag inte. Nu sitter jag här med 2 vildingar i åldern 2-6 år och ORKAR inte röra mig! OOOONT! Säjer bara träningsvärk!!! :näsblod
Från midjan och neråt.....o armar...... :hihi

TACK!

Ja det var en helt underbar dag att köra på. Nu ska man barar träna lite mer på att röra sig på hojjen och våga lite lite mer på sig själv.

Bilder finns förresten på

http://fluffig.se/srw060716

Ska ta med det STOOORA objektivet ner någon gång så man kommer lite närmare objekten.

JKay skrev:
2312122 Så...efter att ha lugnat kröppa från en HELVETISK upplevelse igår på SRW så MÅSTE jag få frambringa ett STORT tack till alla som annordnar detta!

TACK!

Tack själv! Jag var depåchef för första gången i Söndags... Det är MYCKET mer jobb än man kan tro , det är nästan fullt upp hela tiden...
Är inte så bra på att känna igen alla som kör , och att se skillnad på olika hojar.... dessutom solen rakt i ansiktet , därför blev tyvärr nån svartflaggad av misstag. Jag är ledsen för det...
Kändes som om alla funktionärer och instruktörer gjorde allt för att få en olycksfri kväll , om jag minns rätt var det bara 2 enkla avåkningar utan vurpa + en hoj som stannade. Inte nån rödflagg på hela kvällen och 4 körpass för samtliga grupper..... när hann vi med det sist??? :va
Som sagt , det var inte bara tur att vi slapp vurpor denna gången...
Ses på Söndag! Jag är bokad! :tummenupp Micke

BMWMicke skrev:
2312492 Tack själv! Jag var depåchef för första gången i Söndags... Det är MYCKET mer jobb än man kan tro , det är nästan fullt upp hela tiden...
Är inte så bra på att känna igen alla som kör , och att se skillnad på olika hojar.... dessutom solen rakt i ansiktet , därför blev tyvärr nån svartflaggad av misstag. Jag är ledsen för det...
Kändes som om alla funktionärer och instruktörer gjorde allt för att få en olycksfri kväll , om jag minns rätt var det bara 2 enkla avåkningar utan vurpa + en hoj som stannade. Inte nån rödflagg på hela kvällen och 4 körpass för samtliga grupper..... när hann vi med det sist??? :va
Som sagt , det var inte bara tur att vi slapp vurpor denna gången...
Ses på Söndag! Jag är bokad! :tummenupp Micke

Med den lilla erfarenheten jag fick igår så tyckte JAG att du skötte dig strålande!
(Det var jag som sprang över och skulle fota när GUL körde sin sista minirunda)
Men jag lovar dig...om jag skulle blivit svartflaggad så hade jag ALDRIG hunnit se det. Hahahaha!! SÅ uppe i körningen var jag! :D

Ses på söndag! (genom linsen) :tummenupp

PutteLiten skrev:
2312437 :smasha den sidan krävde ju massa konstiga grejer installerade... :rolleyes:

Inte så troligt att jag var med ändå då vi körde i samma grupp...
:hej

Tjenix
Det enda som krävs är väl att du godkänner javascript eller måste du ha flashplayer åsså?
Har allt det där så jag tänker aldrig på det.

Det finns en hel del bilder från gul grupp bland mina bilder.
Jag kan fixa till en enklare visning speciellt bara till DIG om du vill. :tummenupp

Fluffig skrev:
2312528 Tjenix
Det enda som krävs är väl att du godkänner javascript eller måste du ha flashplayer åsså?
Har allt det där så jag tänker aldrig på det.

Det finns en hel del bilder från gul grupp bland mina bilder.
Jag kan fixa till en enklare visning speciellt bara till DIG om du vill. :tummenupp

:hihi
Jag hade stängt av allt det där. Sitter ju inte på världens bästa maskin och ju mindre som är på desto mindre behöver jag svära över skitdatorn...

Men, man kan ju tycka att med en enda stackars liten supermotard bland en maaaasa plastmissiler så borde ju någon tagit ett foto på den fula ankungen... Men inte då :(

PutteLiten skrev:
2312676 :hihi
Jag hade stängt av allt det där. Sitter ju inte på världens bästa maskin och ju mindre som är på desto mindre behöver jag svära över skitdatorn...

Men, man kan ju tycka att med en enda stackars liten supermotard bland en maaaasa plastmissiler så borde ju någon tagit ett foto på den fula ankungen... Men inte då :(

Kommer du på söndag ska jag försöka hålla koll på en sleden Motard! :D :tummenupp

JKay skrev:
2312749 Kommer du på söndag ska jag försöka hålla koll på en sleden Motard! :D :tummenupp

Woohoo!!! :banana

Jag är bokad :tummenupp

Och om jag kommer ihåg ska jag ta med min Fuzzhat :yoparty :rofl

CorbenDallas skrev:
2311362 Varför mekar du så mkt när jag tittar på då? :va .

Nämn ett tillfälle förra året då jag mekade :va

Vad det gäller i år..., tja... om man har tummen mitt i handen som dig, så kan man kanske kalla att ladda batteriet för meka :hihi

*Superlight* skrev:
2313131 Nämn ett tillfälle förra året då jag mekade :va

Vad det gäller i år..., tja... om man har tummen mitt i handen som dig, så kan man kanske kalla att ladda batteriet för meka :hihi
Tappade du inte en kedja förra året?

För mig är allt meka som inte handlar om att sitta upp o trycka på startknappen!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...