Mr K
I win, you loose!
Han svarar mer rätt än dig. Så informationen fassnar kanske bättre hos han.Maverick_ou812 skrev:2301183men hur vet du att han vet mer än mig om SSEmse?Vi går på samma möten och får samma information?
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han svarar mer rätt än dig. Så informationen fassnar kanske bättre hos han.Maverick_ou812 skrev:2301183men hur vet du att han vet mer än mig om SSEmse?Vi går på samma möten och får samma information?
![]()
Maverick_ou812 skrev:2301183Ähummmm... ifrågasätter inte Corbens kunskaper om SSEMse men hur vet du att han vet mer än mig om SSEmse?Vi går på samma möten och får samma information?
![]()
Dessutom var det jag som ville uppmärksamma MM på att det nog fanns en restriktion mot nya motarder på SSEmse körningar? Något vissa andra hade dålig koll på...
Så som svar till Mr K. Tror du inte lite väl mycket nu?
För övrigt är Duccar mycket dyrare än alla japps tillsammans och då naturligtvis också mycket bättre med mer själ och mer rejsing i sig!![]()
CorbenDallas skrev:2301716Får nog prata med Delti om det går att ha en depåchefs-aspirant som går på så starka droger...
Drogerna hjälper inte mot mig, men dom kan ha en mildrande effekt.*Superlight* skrev:2302583Alla vet och förstår oss som går på droger för att orka med dig..., sen att det inte hjälper kanske är en annan sak![]()
Vi vet ju alla nu att du lider av Duccekomplex....![]()
Vill endast med detta inlägg klargöra att ett Diskussions-forum som detta, inte kräver att man alltid vet allt - diskussion är vägen till högre kunskap.CorbenDallas skrev:....DU däremot, tror för mkt...![]()
Du hade rätt i att MM borde kolla på det för säkerhets skull, men koll hade du ju egentligen inte. Du visste ju inte, du trodde. Även där...
JKay skrev:2304988Som ren info så har jag OXO semester, fått bokat en plats på söndag och ska ta mina första staplande varv på bana. HAVE MERCY!!!
Fluffig skrev:2305025Grattis till platsen och till alla som har semester.
Hoppas det går för dig på söndag
Nu har jag "bara" fyra veckor till min semester...
![]()
Jag håller med dig Robz, till punkt och pricka.Robz skrev:2303830Vill endast med detta inlägg klargöra att ett Diskussions-forum som detta, inte kräver att man alltid vet allt - diskussion är vägen till högre kunskap.
Själv vill jag gärna ha fakta, men om 4 tror svart o 3 tror vitt, så satsar jag svart, såvida inte argumenten för vitt... ja du förstår.
Jag tror/tycker inte man skall kräva 100% kunskap i ett forum - då blir det väldigt få inlägg.
Om man inte VET, men har en övertygelse (som kan vara fel), anser jag att man kan inleda med "Jag tror att...".
Vet ej om du håller med, ....men jag TROR det.
/Semester![]()
Det finns en snabbare och rakare väg - en autobahn till sanning, insikt och vetskap, så att säga. Den vägen heter Corben DallasRobz skrev:...diskussion är vägen till högre kunskap.
Bingo skrev:2305153Det finns en snabbare och rakare väg - en autobahn till sanning, insikt och vetskap, så att säga. Den vägen heter Corben Dallas![]()
Här, ett prov på en korrekt fråga; Corben, är Ducati bra motorcyklar?
Snart kommer ett perfekt svar.
Räcker väl att du kör om gång för att jag ska hinna läsa ett stort "NEJ"*Superlight* skrev:2310192Jag ska skriva svaret på min rygg, så får vi se om du hinner läsa när jag varvar dig![]()
Bingo skrev:2310223Räcker väl att du kör om gång för att jag ska hinna läsa ett stort "NEJ"![]()
Nä, det förstås. Men det kvittar egentligen eftersom jag vet vad det står*Superlight* skrev:2310347Tror inte du hinner läsa vad jag än skriver....![]()
Bingo skrev:2310372Nä, det förstås. Men det kvittar egentligen eftersom jag vet vad det står![]()
Bingo skrev:2310372Btw, jag har aldrig hört någon motorcykel som ligger vakom. Sen kom du. Och jag tänkte att vaffan är det för nåt som låter? Äre nåt fel?
Vad i helsefyr har du för pipor på hojen![]()
Jag såg vilket enormt komp du har i Duccen, det krävdes en SAAB med 120 amp batteri för att kabla igång monstret.*Superlight* skrev:2310347Tror inte du hinner läsa vad jag än skriver....![]()
Ja, och den där hojen är på "hela" 854 cc...GSXR1100R skrev:2310752Jag såg vilket enormt komp du har i Duccen, det krävdes en SAAB med 120 amp batteri för att kabla igång monstret.
Muahahahahaha![]()
Maverick_ou812 skrev:2310774Ja, och den där hojen är på "hela" 854 cc...
Nothing beats cubic inches... my ass..
trollkarlen skrev:2310778Där är de ganska många cubic inches
/R
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |