2025 Motul GP of the Valencian Community

:va Nu får vi hålla tummarna för att Atlas19 får toppresultat på Fantasy game och vinner hela världens respekt som bästa spelare.
Själv trodde jag att jag skulle kunna vara med i matchen efter halva säsongen då jag ledde både Sporthoj och Sverige ett tag och var som bäst 19 i världen. Sen började jag spela för att vinna och således inte som alla andra. Det gick sådär, blev fiasko.

Heja Atlas19, för mig är det det mest spännande med denna helg som händer i MotoGP.
? Ser jag fel eller är Atlas19 nere på plats tretusennånting?

Alla har ju noll poäng ser det ut som…

Zarco till Q2!
Och Raul F.

0,1 sekunder skiljer topp 5.
0,56 sekunder skiljer topp 12.
Häftigt! 💪

Pecco har otur men tro faktiskt inte han tagit sig vidare ändå vilket är för dåligt för fabriksDucati.

Heja Atlas19! 🏆

Last edited:
Tre av fyra Aprilia till Q2. Den enda Apan som inte tog sig till Q2 är den som körs av Jorge Martin som väl kommer i ungefär, kanske samma startled som Pecco Bagnaia.
Båda fastnade i Q1. Trist för dom. Tråkigt tycker jag att de är så ur form 2025.
1763203166147.png

Vi verkar vara många i fantasy league som blivit ertappade med fel däcktryck och därför blivit av med alla poäng. 😟
3541.png
😉

Kommer Soft Soft hålla Sprinten ut för Bezzecchi och Raul Fernandez på Aprilia ??????

Jag tycker att det är väl snällt med LLP för att ha struntat i tävlingsledningens beslut. Nu blev det ju inget straff för förseelsen.

Så gick då Pedro Acosta förbi Pecco Bagnaia och ligger nu på 4:e platsen i sammandraget MotoGP 2025. 1:a MM, 2:a AM, 3:a Bezzecchi, 4:a Pedro A, 5:a Bagnaia just nu och jag gissar det står sig efter Grand Prix imorgon.

Jag tycker att det är väl snällt med LLP för att ha struntat i tävlingsledningens beslut. Nu blev det ju inget straff för förseelsen.
Ett LLP kostar normalt sett mer än tre placeringar så vida det inte är andra halvan av ännu ett halvsömnigt lopp med en evighet eller mer mellan förarna, ops du hade rätt det blev inget extra straff

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back