2016 Speedster

Men vad tusan...! Då får jag ju inte möjlighet att försöka steka en R1:a på min...R1:a... :(
Var den för lesKig? :hihi

1. Försöker sälja den till någon som ska köra Speedster. Då får du chansen iallafall.
2. Nej. Den är absolut unDeRbar. Men jag har lovat sätta fokus på elhojarna inför 2017. Vi ska fixa fram en elhoj till någon som verkligen KAN köra till säsongen 2017.

1. Försöker sälja den till någon som ska köra Speedster. Då får du chansen iallafall.
2. Nej. Den är absolut unDeRbar. Men jag har lovat sätta fokus på elhojarna inför 2017. Vi ska fixa fram en elhoj till någon som verkligen KAN köra till säsongen 2017.

Jag kan inte köra, men ELHOJ vill jag fasen pröva innan hjärtat stannar !! :P

Låter som att besiktningspersonalen får rycka och dra i alla speedsterhojar så att allt sitter kvar.

Ingen tvekan om att vissa här säkerligen är kreativa och duktiga mekaniker, men tänk om alla byggde egna lösningar. Kan bli farligt med delar på banan.

Tänker senast på "Svemo-kröken" då alla förarna hade egna lösningar och resultatet blev livsfarligt med lösa metallbitar på banan:crash:huvet

Nåja, se till så att allt sitter ni som tillverkar egna grejer:tummenupp:)
Tror den här sitter kvar?

3mm rostfri plåt, 3 fästpunkter (5 skruvar inklusive ena motorfästet)

Kanske lite overkill, men nu finns det lite att glida på...

0eb5b74f6a9b54e079e0038061af1a6e.jpg

Jag hade ju inte tänkt tävla i år... :dummer Men... Suget är stort! :hihi

Så det blir nog ett par race ändå... Vet inte om det bli Speedster eller Rookie 1000, men det vet jag när sommaren närmar sig! :banana

Efter 9 års passiv garageförvaring .. Tilltänkta speedster cykeln hoppa på morgonen igång på 1:a, sen att batteriet orka med en start var nog inte mer än väntat.

Kanske provar på något race jag med i sommar, får dock se om jag anser mig själv vara tillräckligt snabb :tungan

_MG19339.jpg

Kanske provar på något race jag med i sommar, får dock se om jag anser mig själv vara tillräckligt snabb :tungan

View attachment 427669

Håller med övriga, bry dig inte om farten. Den kommer aldrig att komma om du inte ger dig in i det.

Kan jag vara med så kan du, dessutom är en stor del av att hålla på med motorsport gemenskapen! :krama

/Per

Jag vidhåller mitt eget motto:

"Hellre långsammast på banan än snabbast i depån"

2015: Näst sist i Speedster Cup under omgång 1 i Anderstorp, absolut sist (men i mål) under omgång 3 (Gelleråsen) innebär att jag för evigt är snabbare än alla som bara pratar. Och en känsla av lycka som är ovärderlig.

tack så hemskt mycket för peppandet grabbar!!!!!! Jag vill verkligen köra speedster men har tänkt att jag inte är tillräckligt snabb. Men som ni säger farten kommer om man kör! Ska nu se till att skriva upp mig i en licens kurs så man är redo för att delta! :D

tack så hemskt mycket för peppandet grabbar!!!!!! Jag vill verkligen köra speedster men har tänkt att jag inte är tillräckligt snabb. Men som ni säger farten kommer om man kör! Ska nu se till att skriva upp mig i en licens kurs så man är redo för att delta! :D

Speedster är ju till för oss med lite lägre tempo, så kör ett race och känn efter. :banana

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025