1a APRIL idag, hur blåsa ens omgivning?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
Att skämta på 1a april, är svårt....

Hur göra?

Har ni några tips på skämt som tas på allvar oavsett om det är 1a april eller inte.. Ska upp till jobbet imorrn bitti.

Vore kul å sätta dit dom jävlarna..

:hihi

En kompis fick till det med en brud förra veckan.
Fick sms förut:
Hej du jag tror jag är ... gravid.:död

20 min senare dyker det up april april!

Freddola skrev:
2050713 En kompis fick till det med en brud förra veckan.
Fick sms förut:
Hej du jag tror jag är ... gravid.:död

20 min senare dyker det up april april!
Haha men jag kan inte säga att jag e gravid till en kompis på jobbet

:7peta

knappast troligt att en lönnfet kroppsbyggare med skägg, blir gravid..

IronMike skrev:
2050723 Haha men jag kan inte säga att jag e gravid till en kompis på jobbet

:7peta

knappast troligt att en lönnfet kroppsbyggare med skägg, blir gravid..

Hade han en mysi` analflik ?

Innan man skämtar om graviditet, skilsmässa och att folk har dött eller blivit sjuka ska man tänka sig för jävligt nog.

Alla uppskattar verkligen inte skämt av den typen.

Nu har jag dock inte nåt eget bra skämt att komma med... :va

Mark skrev:
2050777 Innan man skämtar om graviditet, skilsmässa och att folk har dött eller blivit sjuka ska man tänka sig för jävligt nog.

Alla uppskattar verkligen inte skämt av den typen.

Nu har jag dock inte nåt eget bra skämt att komma med... :va
Det är ingen som är gravid, som skillt sig eller dött, eller varit sjuka :confused:

IronMike skrev:
2050773 Jag vet inte om en analflik kan befruktas ? :confused:

Nej men jag frågade ju bara om du märkte om han hade en vacker och välutvecklad flik ?

*fNizZ* :rodnar

Jonathan skrev:
2050797 Nej men jag frågade ju bara om du märkte om han hade en vacker och välutvecklad flik ?

*fNizZ* :rodnar
Haha :lol

nejdu, jag konstaterar bara det kvinliga könet ;) :3freak

IronMike skrev:
2050782 Det är ingen som är gravid, som skillt sig eller dött, eller varit sjuka :confused:

Mitt inlägg var inte riktat till nån här specifikt. Ville bara påminna folk om att detär lite käsnliga saker att skämta om.

Kommer ihåg hur Gert Fylking för två år sedan (ungefär) lurade folk i sin närhet att hans fru var gravid. Jag garvade som fan åt det. MEN det gjorde inte hans fru Tyskan som skällde ut Gert som jeffla fy fan i direktsändning :rofl

Mark skrev:
2050813 Mitt inlägg var inte riktat till nån här specifikt. Ville bara påminna folk om att detär lite käsnliga saker att skämta om.

Kommer ihåg hur Gert Fylking för två år sedan (ungefär) lurade folk i sin närhet att hans fru var gravid. Jag garvade som fan åt det. MEN det gjorde inte hans fru Tyskan som skällde ut Gert som jeffla fy fan i direktsändning :rofl
Hahaha men jag har inte påstått nåt annat än nåt bissart som även den mest döende skulle rycka på axlarna åt ..jag tog mig själv som ironiskt exempel, lönnfet, polskt, gravid kroppsbyggare.

Ja är för det första inte tjej...

:rofl

IronMike skrev:
2050678 Att skämta på 1a april, är svårt....

Hur göra?

Kidnappa någon närstående som varit lite sur på sistonde.

Du och någon "medskämtare" lurpassar i en bil (gärna skåpbil) på personen gärna efter jobbet.
Så när personen kommer ut från fastigheten så springer du och din vän fram med luvor för ansiktet och tar ett nacklås på personen och för in denne i bilen.

Väl inne i bilen så för du en täckt luva över vederbörandes ansikte samtidigt som din "medskämtare" binder ihop händerna (givetvis bakom ryggen) med dubbla stripes (under införandet i bilen så sägs inte ett ord från eran sida).

När personen väl är inne i bilen så kör (gärna fort och med hårda inbromsningar) ni mot ett valfritt helt ödsligt område där ni stannar bilen och väntar en stund innan ni tar ut personen (allt för att göra det hela lite roligare) ta sedan ut personen genom att slänga denne på marken.

Låt din "medskämtare" stå för verbaliteterna här för att inte skämtet skall ta slut än, så nu när personen ligger där på marken låter du din "medskämtare" skrika så högt denne kan gärna på hemgjord ryska,men engelska kan gå men då måste du framföra ett budskap.

Låt sedan han fortsätta skrikandet samtidigt som ni släpar personen längs marken,fortsätt denna procedur tills personen som utsätts för skämtet kissar på sig eller börjar visa tecken på apatiskt beteende,då ni helt plötsligt tar av denne och er luvorna och stripesen och drar april april..................
Garanterat superkul :tummenupp

snabbåka skrev:
2050844 Kidnappa någon närstående som varit lite sur på sistonde.

Du och någon "medskämtare" lurpassar i en bil (gärna skåpbil) på personen gärna efter jobbet.
Så när personen kommer ut från fastigheten så springer du och din vän fram med luvor för ansiktet och tar ett nacklås på personen och för in denne i bilen.

Väl inne i bilen så för du en täckt luva över vederbörandes ansikte samtidigt som din "medskämtare" binder ihop händerna (givetvis bakom ryggen) med dubbla stripes (under införandet i bilen så sägs inte ett ord från eran sida).

När personen väl är inne i bilen så kör (gärna fort och med hårda inbromsningar) ni mot ett valfritt helt ödsligt område där ni stannar bilen och väntar en stund innan ni tar ut personen (allt för att göra det hela lite roligare) ta sedan ut personen genom att slänga denne på marken.

Låt din "medskämtare" stå för verbaliteterna här för att inte skämtet skall ta slut än, så nu när personen ligger där på marken låter du din "medskämtare" skrika så högt denne kan gärna på hemgjord ryska,men engelska kan gå men då måste du framföra ett budskap.

Låt sedan han fortsätta skrikandet samtidigt som ni släpar personen längs marken,fortsätt denna procedur tills personen som utsätts för skämtet kissar på sig eller börjar visa tecken på apatiskt beteende,då ni helt plötsligt tar av denne och er luvorna och stripesen och drar april april..................
Garanterat superkul :tummenupp
Hehehehe värt å fundera över :hihi

IronMike skrev:
2050678 Att skämta på 1a april, är svårt....

Hur göra?

Har ni några tips på skämt som tas på allvar oavsett om det är 1a april eller inte.. Ska upp till jobbet imorrn bitti.

Vore kul å sätta dit dom jävlarna..

:hihi
Ge han nummret till en djurpark och säg till han att nån som hette Björn sökte honom, eller någon annan med djur namn i t.ex. fredrik Hjort

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg