1a APRIL idag, hur blåsa ens omgivning?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Mina föräldrar är i Tallin, jag ringde dom kl 02:00 i natt och väckte dom och sa att en vattenledning som går i taket igenom garaget och verkstan ( där farsan dyrgrip bla står ) hade spruckit och hur i helvete jag skulle få stopp på vattnet, jag sa att halva källaren var vattenfylld och han vart helt jävla aptokig när jag sa att jag skojade. Fy fan vad det var roligt.

Ska nog ringa och göra slut med Linda på skämt också :tungan

Freddola skrev:
2050713 En kompis fick till det med en brud förra veckan.
Fick sms förut:
Hej du jag tror jag är ... gravid.:död

20 min senare dyker det up april april!

Jag funderar på att dra den för mina föräldrar men jag är så extremt dålig på att ljuga och har inget pokerfejs så det blir nog svårt. Och om dom nu går på det så skulle mamma bli jätteglad och det känns lite taskigt. :hihi

En klassisk kidnappning med skenavrättning låter ju kul... :rofl

spectre skrev:
2051080 Mina föräldrar är i Tallin, jag ringde dom kl 02:00 i natt och väckte dom och sa att en vattenledning som går i taket igenom garaget och verkstan ( där farsan dyrgrip bla står ) hade spruckit och hur i helvete jag skulle få stopp på vattnet, jag sa att halva källaren var vattenfylld och han vart helt jävla aptokig när jag sa att jag skojade. Fy fan vad det var roligt.

Intelligensen lysser med sin frånvaro...

Ett tips ring inte å skämta om det..

spectre skrev:

Ja snälla kan du inte göra det.
Om inte annat lär du bli singel efter samtalet var sig du vill det eller ej. :rofl

har inga speciella tips men säga att sporthoj.com's skämt var lite väl lätt att fatta hehe.. :tungan

Last edited:
Ring 112 och säg att nån frontat med en långtradare och sen när dom kommer så står du där och gapskrattar och säger april april.

spectre skrev:
2051080 Mina föräldrar är i Tallin, jag ringde dom kl 02:00 i natt och väckte dom och sa att en vattenledning som går i taket igenom garaget och verkstan ( där farsan dyrgrip bla står ) hade spruckit och hur i helvete jag skulle få stopp på vattnet, jag sa att halva källaren var vattenfylld och han vart helt jävla aptokig när jag sa att jag skojade. Fy fan vad det var roligt.

:rofl :rofl

Du är fan helt skadad

Ädit: Men rolig :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu