Jonathan
Guest
Jepp, här diskuterar vi varför vi tror att det finns mytomaner, varför det finns mytomaner och vad man ska göra när man träffar på en.
Fyll på nu ni med erfarenheter
Fyll på nu ni med erfarenheter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

MR.Robin skrev:2050700En kille påstog sig ha kört en annan snubbes ktm 520... Ingen trodde på han först, men efter ett tag så var han så övertygande att alla började undra... "hmmhar han kanske gjort de..." då så beslutade vi oss för att lita på honom... Han svor på sitt liv att han hade de!
En vecka senare visade det sig att killen som "ägde" crossen var mytoman med o hade ljugit om att han hade den![]()

heheIronMike skrev:2050707En tjej jag känner påstod att hennes kille kört bulten på typ 4,30 från korset ända till shellmacken i tungelsta![]()
![]()
...inte ens rossi, skulle komma under 5 - på den "förlängda bulten"
![]()

Kapten Blåskägg skrev:2050711Vet inte vad du menar riktigt Jona![]()
En sak som är jobbig är ju när nån uttalar sig om en jävla massa hojar som den personen aldrig har kört, den personen kanske inte ens har nåt kkhehe
Jonathan skrev:2050712Berätta nå kewlt då.
ExaktKapten Blåskägg skrev:2050714Vilken subba, det är ju för fan till korset som gäller![]()

Kleiv skrev:2050716Jag har sugit en golfboll genom en trädgårdsslag och klättrat upp för WTC med hanbojjor år 2005.
MR.Robin skrev:2050724Men alltså... Att skoja om en sjukdom?
Jag känner en kille som helt seriöst berättade att hans farsa var i WTC och försökte skjuta ned planen med raketgevär...
Jag tolkar detta som att han tycker hans farsa är otillräcklig och vill att folk ska se upp till hans pappa...![]()
IronMike skrev:2050721Exakt
hon påstår den siffran... snubben ifråga hänger på sporthoj =) han kan väl träda fram å erkänna.
![]()

För golfbollen eller analfliken ?Jonathan skrev:2050727Var det skönt ?

Jonathan skrev:2050727Var det skönt ?
MR.Robin skrev:2050724Men alltså... Att skoja om en sjukdom?
Jag känner en kille som helt seriöst berättade att hans farsa var i WTC och försökte skjuta ned planen med raketgevär...
Jag tolkar detta som att han tycker hans farsa är otillräcklig och vill att folk ska se upp till hans pappa...![]()

IronMike skrev:2050731För golfbollen eller analfliken ?![]()

Jonathan skrev:2050735Äh det är ingen sjukdom. Har du ingen humor, ölburken
Båda![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|