16.00 www.ghostridermovie.net

Ludde skrev:
jag får upp 3st popupfönster... Men sen när man trycker på att ladda ner miniteasern händer inget... :confused:

HA DE GÔTT

Du missar inget, några poliser ställer ut koner för att stoppa trafiken, en bumse övervakar, så hoppar en svart hoj o svartklädd snubbe fram o drar förbi, poliser vill förstås stoppa personen och ställer sig i vägen när han kommer på returen, men då gasar han förbi dem igen.. snipp snapp slut.

NeO skrev:
Spelar det någon roll om den är kvar??? Måste ni gå in i den??

/NeO

Å varför får jag inte utrycka min mening om spökis aktiviteter så länga han postar en sån här sak så länge tråden är kvar?

Nej.. man ska tycka att det är fränt, ballt å coolt.. å köpa rullen ska man givetvis.. å massa tummenuppsmajlisar å sånt ska det vara..

/B

Bj.O.rn skrev:
Å varför får jag inte utrycka min mening om spökis aktiviteter så länga han postar en sån här sak så länge tråden är kvar?

Nej.. man ska tycka att det är fränt, ballt å coolt.. å köpa rullen ska man givetvis.. å massa tummenuppsmajlisar å sånt ska det vara..

/B
Det är väl för tat du tycker fel:-)
det finns 2 alternativ och ditt är fel:-)

eller nåt............

Bj.O.rn skrev:

/B

Klart det skall vara så, har du inte läst Mavves "footer" ;)

Man kan ju inte direkt påstå att det bli diskussion i en
sådan här tråd. Det blir i princip skyttegravskrig. 2 läger
gräver ner sig i varsin grop och ligger och skriker på
varandra. Oerhört meningsfullt. :)

Om nån ändrar sin uppfattning angående GR efter att ha
läst i den här tråden så PM'a mig!!! =)

Bj.O.rn skrev:

/B
Klart att du får ha din åsikt! Åsikter är som rövhål, alla har ett :tummenupp

Bj.O.rn skrev:

/B

Nej du får tycka vad du vill m.m

Men om ni tycker GR är så sjuk, dum m.m varför går ni in och läser och sen skapar en onödig disskution?

/NeO

Sån här reklam borde ju passa skitbra på sporthoj.se-sajten. Här känns det som att man klarar sig utan sånt här tjafs. Men det är ju i och för sig ett fritt land (förutom moderatorerna då).

NeO skrev:

Men om ni tycker GR är så sjuk, dum m.m varför går ni in och läser och sen skapar en onödig disskution?

/NeO

Därför att jag vill ha bort tråden.. hähä..

/B

NeO skrev:

/NeO
Varför skulle vi inte göra det?

Diskussion heter det :fakta

Hhhmmm...........

Att detta är ett ämne som kan diskuteras till dödagar är helt klart, och dessutom bra.

Filmer likt GR och liknande filmer är absolut inget nytt fenomen egentligen då det så länge jag kan minnas har körts både likt GR och än värre på våra vägar, det som skiljer är att dessa körningar har börjat att spelas in och säljs lagligt över disk world wide.

När vi sitter och läser alla inlägg som vi kan finna om GR så ser vi självklart att det är en stor variation på det som skrivs, för el emot, samt en ordentlig skillnad i ålder mellan dom som skriver varför vissa svar och påståenden måste tas med en nypa salt.

Visst hade det sett bättre ut om alla förkastade dessa beteenden i trafiken men en sådan perfekt värld lever vi inte i, ännu.

Och en annan sak som vi i Team GR tycker är mer konstigt i våra ögon är att vi inte sett ett enda kritiskt inlägg om filmer likt "Judgement day" mm som egentligen är mer skrämande då dom utspelas i liknande miljöer, i höga farter samt av folk som absolut INTE kan klassas som proffesionella även om vissa är extremt duktiga.

Skall man kritisera filmer likt GR, GIS & Judgement day mfl?? SJÄLVKLART!! För även om man nu råkar gilla att titta på GR el liknande så måste man skilja på det som visas i dessa filmer och att göra detsamma på allmänna vägar och det vet jag dom flesta gör.

Dubbel moral!!?? Självklart!!

Till sist så säger många att det är bara tur att ingen allvarlig olycka inträffat i samband med dessa inspelningar etc vilket inte kan vara mer fel!!

Visst går det extremt fort i bland, visst är det trångt på vissa platser, men bara tur!! INTE EN CHANS då åtminstonde jag då haft den "turen" i minst 20år!! Det handlar snarare om bra planering och extremt erfarna och duktiga förare!!

Team GR.

Team GR skrev:
Hhhmmm...........

Att detta är ett ämne som kan diskuteras till dödagar är helt klart, och dessutom bra.

Filmer likt GR och liknande filmer är absolut inget nytt fenomen egentligen då det så länge jag kan minnas har körts både likt GR och än värre på våra vägar, det som skiljer är att dessa körningar har börjat att spelas in och säljs lagligt över disk world wide.

När vi sitter och läser alla inlägg som vi kan finna om GR så ser vi självklart att det är en stor variation på det som skrivs, för el emot, samt en ordentlig skillnad i ålder mellan dom som skriver varför vissa svar och påståenden måste tas med en nypa salt.

Visst hade det sett bättre ut om alla förkastade dessa beteenden i trafiken men en sådan perfekt värld lever vi inte i, ännu.

Och en annan sak som vi i Team GR tycker är mer konstigt i våra ögon är att vi inte sett ett enda kritiskt inlägg om filmer likt "Judgement day" mm som egentligen är mer skrämande då dom utspelas i liknande miljöer, i höga farter samt av folk som absolut INTE kan klassas som proffesionella även om vissa är extremt duktiga.

Skall man kritisera filmer likt GR, GIS & Judgement day mfl?? SJÄLVKLART!! För även om man nu råkar gilla att titta på GR el liknande så måste man skilja på det som visas i dessa filmer och att göra detsamma på allmänna vägar och det vet jag dom flesta gör.

Dubbel moral!!?? Självklart!!

Till sist så säger många att det är bara tur att ingen allvarlig olycka inträffat i samband med dessa inspelningar etc vilket inte kan vara mer fel!!

Visst går det extremt fort i bland, visst är det trångt på vissa platser, men bara tur!! INTE EN CHANS då åtminstonde jag då haft den "turen" i minst 20år!! Det handlar snarare om bra planering och extremt erfarna och duktiga förare!!

Team GR.

Kul å se att du är resonabel. Inget personligt. Fasar bara för vad som kan hända... Men snälla, måste ni reta upp grisarna mer än nödvändigt?

Zana skrev:
Ledsen men jag är straight.

Fan också, jag som trodde jag hade halva inne :rolleyes:

Kan ju meddela att jag klagat lika mycket på dig vare sig jag brutit ryggen eller inte. Tycker bara det är lite löjligt att klaga - det hjälper ingenting! Sedan verkar du inte vara guds bästa barn i trafiken heller (vilket jag inte var/är).

Sedan så är inte jag sur eller bitter för att inte jag kan gå som "er andra" ifall det är det du är ute efter. Jag låter er ha det nöjet.

Busa du på i trafiken, men låt även andra göra det utan att klaga!

Inte bara tur men mycket tur. Ni kör ju inte direkt med några marginaler. Då är det ren tur att ingen gör nåt oväntat för då är det kört.

Visst går det extremt fort i bland, visst är det trångt på vissa platser, men bara tur!! INTE EN CHANS då åtminstonde jag då haft den "turen" i minst 20år!! Det handlar snarare om bra planering och extremt erfarna och duktiga förare!![/B]

Zana skrev:
Jasså du har bruten rygg, det måste vara kul. Kanske är det därför du måste sitta och kritisera. Jävla översittare.

"Zana"...

Jag tycker att du skrivigt en hel del vettigt i dina inlägg men det du skrev ovan gör att allt detta faller bort...

Lika väl som att DU har rätt att utrycka vad du känner samt kritisera så måste väll även andra få göra det samma utan att du brusar upp och hoppar på personen på det sätt du gjorde och då dessutom använda hans skada i det påhoppet...

Näe, vill du få en reaktion på din kritik och dessutom få andra att tycka detsamma så bör du kanske tänka ett steg längre innan du går till personangrepp, villket bara är onödigt!!! (och om du tittade ordentligt på "Rossifumi's" inlägg med MORALKÄRRING så var det en glad smile gubbe efter och inget annat)...

Team GR...

jaha då sitter GHOST RIDER!!!11 och myser över ett lyckat reklaminlägg.
Kan bara gratulera... all reklam är bra reklam. :tummenupp

Sen sitter folk och är sura över att det diskuteras på ett diskussionsforum. :confused:

Att köra som en galning bland oskyldiga trafikanter och arbetande poliser tycker jag är halvdumt.
Sen att man gör det för att tjäna pengar är ännu mer tvivelaktigt.

Polisen blir förlöjligade och det är inte bra i deras macho värld.
De tänker säkert att de ska sätta tid den där förbannade hojen ordentligt nästa gång.
Tyvärr är det kanske någon annan som är ute och kanske kör lite för fort som råkar ut för dessa aggressiva polismän.

Sen att jag kör runt med svart hoj och en svart dress gör ju inte saken bättre :) :notme :notme

Ursäkta att jag yttrade min åsikt och kanske framstår som en moralkäring i vissas ögon.

EDIT

Last edited:
Nicke skrev:
Inte bara tur men mycket tur. Ni kör ju inte direkt med några marginaler. Då är det ren tur att ingen gör nåt oväntat för då är det kört.

Där har du HELT fel!!!

Du säger att det är tur att ingen gör något oväntat!! Det är något som man hela tiden har med i beräkningarna när man kör på detta sätt!!!

Team GR...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...