Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
du måste vara bra dum i huvet om du tror att det är kul om nån går med bruten ryggradZana skrev:Jasså du har bruten rygg, det måste vara kul. Kanske är det därför du måste sitta och kritisera. Jävla översittare.
zykl0n skrev:Sen sitter folk och är sura över att det diskuteras på ett diskussionsforum.![]()
Team GR skrev:Där har du HELT fel!!!
Du säger att det är tur att ingen gör något oväntat!! Det är något som man hela tiden har med i beräkningarna när man kör på detta sätt!!!
Team GR...
Zana skrev:Jasså du har bruten rygg, det måste vara kul. Kanske är det därför du måste sitta och kritisera. Jävla översittare.
Nicke skrev:Jag fattar men tom så bra förare som ni/du utger er för att vara kan ha missflyt vilken dag som helst och då kan det drabba någon annan också.
Nu fattar jag ingenting! Menar du att No1 är GR? Men han säger ju att det inte är han?Blip skrev:
Jo just det, GR (No1) även GP eliten kraschar emellanåt när de kör på gränserna oavsett förmåga, alltså bör ju även du ha en viss portion tur när du kör som du gör ute i trafiken. Skicklighet i all ära men att säga att inget kan hända för att man kört säkert i 20 år är väl att ta i litegrann.
Team GR skrev:Där har du HELT fel!!!
Du säger att det är tur att ingen gör något oväntat!! Det är något som man hela tiden har med i beräkningarna när man kör på detta sätt!!!
Team GR...
Rossifumi skrev:Fan också, jag som trodde jag hade halva inne
Kan ju meddela att jag klagat lika mycket på dig vare sig jag brutit ryggen eller inte. Tycker bara det är lite löjligt att klaga - det hjälper ingenting! Sedan verkar du inte vara guds bästa barn i trafiken heller (vilket jag inte var/är).
Sedan så är inte jag sur eller bitter för att inte jag kan gå som "er andra" ifall det är det du är ute efter. Jag låter er ha det nöjet.
Busa du på i trafiken, men låt även andra göra det utan att klaga!
'Nr:18 skrev:Nu fattar jag ingenting! Menar du att No1 är GR? Men han säger ju att det inte är han?![]()
Det var därför jag beslutade att lacka omBj.O.rn skrev:'
Tror nummer 18 är spökis.. han har en svart hoj...![]()
/B
nästa gång så kan du väl tänka dej för lite innan du postar nåtZana skrev:Rossifumi: Jag är hemskt ledsen, nu i efterhand märkte jag att jag gick över gränsen när jag tog upp ditt handikapp. Det var inte meningen och jag lider med dig.
Nej, den är silverfärgadBj.O.rn skrev:'
Tror nummer 18 är spökis.. han har en svart hoj...![]()
/B
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti