16.00 www.ghostridermovie.net

Tror inte polisen kommer ge sig efter alla mcåkare pga utav detta. Såpass smarta måste väl t.om de vara :eek: att man förstår att den stora massan sköter sig.

Zana skrev:
Jasså du har bruten rygg, det måste vara kul. Kanske är det därför du måste sitta och kritisera. Jävla översittare.
du måste vara bra dum i huvet om du tror att det är kul om nån går med bruten ryggrad :fakta

Hur snabb är GR?

För att hoppa lite snett ut från ämnet, men ändå vara kvar.:

Finns det några officiella varvtider på svenska banor från
GR? Jag antar att han övat lite på bana i sina dar också?

Hmm.. om det nu bara är en nisse som kör, jag vet ju inte
hur många ett "ghost" är ;)

Jag fattar men tom så bra förare som ni/du utger er för att vara kan ha missflyt vilken dag som helst och då kan det drabba någon annan också. Jag fattar också att ingen skulle köpa några filmer där det går i 300 på bana.

Team GR skrev:
Där har du HELT fel!!!

Du säger att det är tur att ingen gör något oväntat!! Det är något som man hela tiden har med i beräkningarna när man kör på detta sätt!!!

Team GR...

Tacka vet jag mrX i början av 90-talet som tävlade mot x2000 och finlandsfärjan på sin zzr1100.
Dock fanns ju inte möjligheten att filma sånt på den tiden.
Samma diskussion pågick då iaf.

Hur står det till däruppe då Zana? Sånt här fick jag redan som barn lära mej att man ABSOLUT inte häver ur sig hur arg man än är. Tydligen har inte alla det förstånd som krävs för att föra sig på ett forum.

Ps. 1 Juli förhandsbokar jag i alla fall ett ex av GR 2 :tummenupp

Zana skrev:
Jasså du har bruten rygg, det måste vara kul. Kanske är det därför du måste sitta och kritisera. Jävla översittare.

Jo just det, GR (No1) även GP eliten kraschar emellanåt när de kör på gränserna oavsett förmåga, alltså bör ju även du ha en viss portion tur när du kör som du gör ute i trafiken. Skicklighet i all ära men att säga att inget kan hända för att man kört säkert i 20 år är väl att ta i litegrann.

Nicke skrev:
Jag fattar men tom så bra förare som ni/du utger er för att vara kan ha missflyt vilken dag som helst och då kan det drabba någon annan också.

Nu börjar vi närma oss en viktig faktor då man ALDRIG kan vara helt säker eftersom däck el motor mm kan alltid gå sönder med allvarliga konsekvenser pga av det.

Team GR.

Blip skrev:

Jo just det, GR (No1) även GP eliten kraschar emellanåt när de kör på gränserna oavsett förmåga, alltså bör ju även du ha en viss portion tur när du kör som du gör ute i trafiken. Skicklighet i all ära men att säga att inget kan hända för att man kört säkert i 20 år är väl att ta i litegrann.
Nu fattar jag ingenting! Menar du att No1 är GR? Men han säger ju att det inte är han? :rolleyes:

Freppa är Goof rider, jag har sett att kapitalistsvinet nu har en Bajsa Bussa, Freppa är helt orädd och helkass på att bedöma risker ;)

Jag är GR. Är jag GR? Vem är jag? Var är jag? Vad gör den där strumpan i min mun? Och var fan är min porriga bakgrundsröst som förklarar vad jag håller på med? Jag vet inte. Men jag är GR. Tror jag.

/Eh, va?!

Team GR skrev:
Där har du HELT fel!!!

Du säger att det är tur att ingen gör något oväntat!! Det är något som man hela tiden har med i beräkningarna när man kör på detta sätt!!!

Team GR...

hur stora marginaler beräknar ni med då???
du rullar ganska många meter innan du hinner reagera när du flåsar fram i 200+

eller är du så snabb att man kan tro att det är du som tränar upp kobrornas reaktionsförmåga... ;)

Rossifumi skrev:
Fan också, jag som trodde jag hade halva inne :rolleyes:

Kan ju meddela att jag klagat lika mycket på dig vare sig jag brutit ryggen eller inte. Tycker bara det är lite löjligt att klaga - det hjälper ingenting! Sedan verkar du inte vara guds bästa barn i trafiken heller (vilket jag inte var/är).

Sedan så är inte jag sur eller bitter för att inte jag kan gå som "er andra" ifall det är det du är ute efter. Jag låter er ha det nöjet.

Busa du på i trafiken, men låt även andra göra det utan att klaga!

Rossifumi: Jag är hemskt ledsen, nu i efterhand märkte jag att jag gick över gränsen när jag tog upp ditt handikapp. Det var inte meningen och jag lider med dig.

Och ni andra, glöm vad jag skrivit innan. Kör så fort ni bara kan. Det är ju det enda rätta... :rock

....Eller nåt.....

Jag tycker det är helt okey att köra för fort ibland. Men bara när man har läget under kontroll dvs omgivningen och sig själv/sin hoj under kontroll. Men som man kör i filmer som denna är inte att ha läger under kontroll. Visst är det lite häftigt det tycker jag också. Kan bara speckulera i vilka adrenalinkickar man måste få av att köra sådär. Men det finns ju gränser. Att göra sånt här för att käna pengar är ju sjukt. Alla olagligheter gör ju att systemet med rätt och fel bara fungerar sämre och sämre. En vacker dag står vi där och inte en kotte bryr sig om lagar och vad man inte får göra. Nu kanske det är lite långsökt men det är ju ungefär vad som händer när fel eprsoner ser filmer som dom här. Dom gör likadant osv..

Zana skrev:
Rossifumi: Jag är hemskt ledsen, nu i efterhand märkte jag att jag gick över gränsen när jag tog upp ditt handikapp. Det var inte meningen och jag lider med dig.
nästa gång så kan du väl tänka dej för lite innan du postar nåt
det här är det värsta jag vet när folk skrattar åt nån som har skadat sej och i det här fallet riktigt illa
:mad:

man får nog accepera att den äkta Ghost ridern inte vill träda fram officiellt.
Även om alla nu "vet" vem han är så räcker det ju inte för farbror blå.
Vi kanske alla är Ghost riders mer eller mindre:-)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti