16.00 www.ghostridermovie.net

Hmm det där är ju råsunda, en fotbollskväll...
väldigt utmanande att åka så när polisen har fullt upp med att hålla isär fotbollshuliganerna.

oFFkeFF skrev:
På övergångsstället är det en polis, däremot är det en civilperson på gatan en bit innan övergångstället.

Jeans å vit tröja, precis i slutet går han över övergångsstället..

/B

Jag trodde galenskaperna skulle ta slut när deras turbobusa försvann från mässan... (Gapskrattade inombords)

Jävla tattare e vad dom e...

Och ni som försvarar dessa dåraktiga svin: silence.

Zana skrev:
Jag trodde galenskaperna skulle ta slut när deras turbobusa försvann från mässan... (Gapskrattade inombords)

Jävla tattare e vad dom e...

Och ni som försvarar dessa dåraktiga svin: silence.

Fortsätter att :fakta :fakta med ZANA......

Skulle det vara kul?

Jag kan erkänna att när Mr GR kom cyklandes på en minibmx över bron vid brostugan så skrattade jag tyckte det var störtskönt :fakta

Dock när jag såg hela filmen så blev jag fly förbannad :mad: <--- Jag

Hur i helvette e man som människa funtad?
Nä sluta upp med barnsligheterna och börja respektera regler & förordningar.

Jag kör inte alltid lagligt, men skulle bosse batong komma på mig så får jag ställa mig i skamvrån och skämmas.
Men då har jag lärt mig nått. Detjag gjorde var fel!!!

Det du gör o tuffe spökryttare är FEL & riktigt riktigt löjligt :fakta

Sluta upp med dumheterna

/Lartes

Det är ju Maiden den 28:e på Stadion också. Skulle vara skithäftigt om de körde förbi där också när Polisen är upptagna med annat. NOT... fattas bara iscensatta grejer som i GIS också... :rolleyes:

UltraMarine skrev:
Hmm det där är ju råsunda, en fotbollskväll...
väldigt utmanande att åka så när polisen har fullt upp med att hålla isär fotbollshuliganerna.

Om GR råkade meja ner en polis som försöker stoppa honom blir det nog liv i myrstacken. Hoppas vi slipper det iallafall ...

det bara haglar moralkärringar här... ni som gnäller är ju bara tjuriga för att ni är talanglösa och inte klarar/ vågar gasa lite... :fakta

tänk på att det är farligt att gå mot röd gubbe oxå!

gixxermf skrev:
det bara haglar moralkärringar här... ni som gnäller är ju bara tjuriga för att ni är talanglösa och inte klarar/ vågar gasa lite... :fakta

tänk på att det är farligt att gå mot röd gubbe oxå!
Eller så är du för korkad för att vara försiktig i trafiken.... :tummenupp

Rossifumi skrev:
Kul att se att det bara är folk med små blöjhojjar som klagar på GR :D :fakta

Du vet att din avatar inte föreställer en hoj, utan en bil? Bara undrade om du visste det eller helt enkelt var medfödd idiot..

Zana skrev:
Du vet att din avatar inte föreställer en hoj, utan en bil? Bara undrade om du visste det eller helt enkelt var medfödd idiot..

Det har sina orsaker.. svårt med hoj i Rossifumis situation (kass rygg efter vurpa om jag kommer ihåg rätt..)

/B

Bj.O.rn skrev:
åhå..

Då ska jag va tyst..

/B

Haha, du undantaget då... Men du anser dig ju vara en moralkärring ;)

Originally posted by Zana

Hihi, om du bara visste... Jag har ingen hoj nu. Men det har sina skäl. Men din lilla skithoj hade jag hellre varit utan :fakta

Edit: Så rätt Bj.O.rn... Jag bröt ryggen förra året i en MC-olycka och är förlamad sedan dess!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti