15000:- hittelön

slangklämman

Medlem
Gick med
4 May 2011
Hoj
yamaha mt-07 -17
mitt på blanka dagen hemma i mitt villa garage NÄR JAG VA HEMMA stals en svart ford f-150 svt lightning -00 med reg nr anb584. Bilen har 24" chrome fälgar, en speciel billetgrill samt projektor lampor fram typ audi. Samtidigt stals min suzuki rmz 250 -06 samt min svettiga cross utrustning från biltema!!!!!!! Har du sett eller hört något? Ring 0707865695 eller maila jankarlsson.allservice@gmail.com Villan/garaget ligger i uttran utanför tumba

Sover du så tungt eller ligger garaget så illa så att du inte märker om någon tömmer det på diverse större prylar.Hoppas naturligtvis att du får tillbaka dina prylar.Dessa stölder brukar ibland genomföras av mer eller mindre välkända förmågor i området som har koll på vad andra har.

Garaget är ett skyddsrum beläget brevid huset. Ändå är det så iskallt att sno bilen när folk är hemma. Är inte direkt sveriges vanligaste bil. Givetvis la jag ut cross för försäljning i söndags kväll med tel nr som är kopplat till adressen. tänkte inte alls i dem banorna. helt klart är det crossen som varit målet och bil med nycklar i bonus. cross oförsäkrad så inte en spänn. jag skulle sälja den för köp av enduro istället men nu får man ju knega som ett svin tills man har råd igen. lär ju ta ett tag med villa, hund 2 barn och en sambo som studerar. Hoppas ni tjuvar läser detta och gör det rätta. Bilen ägs av min kompis:gråta

bild på både bil och cross? håller ögonen öppna och geväret laddat :machinegu

Sover du så tungt eller ligger garaget så illa så att du inte märker om någon tömmer det på diverse större prylar.Hoppas naturligtvis att du får tillbaka dina prylar.Dessa stölder brukar ibland genomföras av mer eller mindre välkända förmågor i området som har koll på vad andra har.

Jag sov med mer eller mindre bara en (ytter)vägg i mellan mig och min mellantunga hoj när den blev stulen (från en dold innergård i Jönköping)...

och bil med nycklar i bonus. cross oförsäkrad så inte en spänn. jag skulle sälja den för köp av enduro istället men nu får man ju knega som ett svin tills man har råd igen. lär ju ta ett tag med villa, hund 2 barn och en sambo som studerar. Hoppas ni tjuvar läser detta och gör det rätta. Bilen ägs av min kompis:gråta

Bil med nycklar i får man väl inte en spänn för heller? :va

Men för helvete, bil med nycklar i?!
VARFÖR?

Släng upp en bild på bilen och hojen.

Lider med dig och hoppas på det bästa. Tyvärr en av "fördelarna" med att bo i Botkyrka. Det finns skäl att jag lämnade den delen av landet...

Kolla om din hemförsäkring täcker det. Det är ju ett inbrott och inget annat.
Vad gäller bilens nycklar så satt de säkert inte i bilen, ELLER HUR?!

Kolla om din hemförsäkring täcker det. Det är ju ett inbrott och inget annat.
Vad gäller bilens nycklar så satt de säkert inte i bilen, ELLER HUR?!

Spelar ingen roll om du har bilen i vardagsrummet och har den fetaste hemförsäkringen som finns. en bil behöver en bilförsäkring för att vara berättigad ersättning.

Vad jag vet om garaget är låst så blir det bara högre självrisk. Och nycklar ska väl förvaras i närhet av bil i garage ifall det börjar brinna. driver verksamhet i garaget så går det inte på hans försäkring så går det på min företagsförsäkring. Hade bilen inne för solfilmsjobb och planerade att köpa bilen på leasing som firmabil efter årsskiftet. vill verkligen att bilen och crossen ska komma fram

Fy fan lider med dig. Hojen min blev stulen för typ 2 månader sen, den blev hittad en månad senare men fortfarande är den endast bärgad för mycket pappersarbete, så tappa inte hoppet minns ilskan och uppgivenheten som man har i början och sen efter ett tag är man bara glad att man lever och att det trots allt är en pryl, men surt är det. Tjuvar är fan det värsta som finns. Något av det iallafall.

Spelar ingen roll om du har bilen i vardagsrummet och har den fetaste hemförsäkringen som finns. en bil behöver en bilförsäkring för att vara berättigad ersättning.

Jag syftade på crossen och kläderna. Bilen tog jag för givet att den var försäkrad.

dålig bild på bil men polaren har fler som jag lägger upp sen

Bifogat

• bild (1).JPG
    bild (1).JPG
    156.5 KB · Visningar: 822
  • bild (2).JPG
    bild (2).JPG
    140.5 KB · Visningar: 609
  • bild.JPG
    bild.JPG
    120.6 KB · Visningar: 657
Upp med bild och namn alt bara namn/ personnummer i tråden när det är dömda! (offentliga handlingar)
Häng ut fanskapen ordentligt!
Vill inte du, så säg till när rättegång är så löser nog "SH-andan" det själv:fakta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT