Denna flicka är väl er sporthojares dröm, bukisar med varnadra är najs, men ärligt? är hon störd?
http://www.youtube.com/watch?v=DE9llClgTqY
http://www.youtube.com/watch?v=DE9llClgTqY
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Whitetrash är vad det är! De som Guw beskriver då... Finns det öht normala människor i inavellandet England?
Min tjej sitter här bredvid as we speak och glor på förlossningskliniken eller nåt sånt skit på tv4-fakta, samtidigt som hon tjatar om att vi ska skaffa barn. Nu har jag undvikit detta ämne i 8 år men nu verkar det oundvikligt.
Är inte 26 år lite väl ungt för att börja planera snorungar?

En jobbig snorig fjortis som tycker bebisar är söta
Bebisar är fan inte söta!
men bebisar nej
(med risk att få alla tjejer med tickande biologiska klockor på mig men barn nej tack). Bebisar är fan inte söta!

Whitetrash är vad det är! De som Guw beskriver då... Finns det öht normala människor i inavellandet England?
Om du tycker det är illa i England så ta en titt över Atlanten. Kolla på deras ledare tex. Jag tycker inte han ser riktigt frisk ut. Så ser inte en intelligent man ut. Men men. Vem har sagt att han är intelligent?
Han är åtminstone inte rödhårig, överviktig, saknar 32 tänder i truten, ligger med sin kusin, har 8 ungar, super sig full på puben klockan 13.00 en vardag efter lunchen, står och skriker slagord på en fotbollsmatch när det regnar dessutom.
Men annars är det nära.
Hörde nån remixlåt nån fetingnörd gjorde på henne, sölade ner hennes babbel å då kunde man urskillja "If I get bored, I'm gonna sell'it"Lyssna vid 0,43.. "to be on GirlsGoneWild"
Vad säger man om det, lycka till!?
.

Kan fan inte släppa morsans close´up, fyfan va sliten å seg hon ser ut![]()
va i helv...?![]()
|
|
Seriösa mc-kläder till bra pris
Raven Moravia TX Air+: Seri... |
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”