15 år å mamma?

Vad har Vicktoria för röst?

• Antal röstningar
    0
Märker du väl direkt i början på klippet att hon är störd.

En jobbig snorig fjortis som tycker bebisar är söta
i kombination med lite bortskämdhet där hon ska få allt hon vill ha.

Det där är ju bara så jävla fejk det kan bli.

Däremot läste jag i någon tidning om en "familj" i England där dom tre döttrarna var 19, 17 och 15.
19 åringen hade tre barn med två olika pappor, 17 åringen hade ett och 15 åringen var gravid.

Samtliga bodde hemma hos sin frånskiljda mamma som var 34år...

Min granne fick sin sista dotter samtidigt som hon fick sitt första barnbarn.
(jag har för mig att dom låg på BB samtidigt)

På jobbet har jag en kund som har en treårig dotter, han fyllde 70 i år...
(men han har hyfsat ung fru ~40 sisådär)

Whitetrash är vad det är! De som Guw beskriver då... Finns det öht normala människor i inavellandet England?
Min tjej sitter här bredvid as we speak och glor på förlossningskliniken eller nåt sånt skit på tv4-fakta, samtidigt som hon tjatar om att vi ska skaffa barn. Nu har jag undvikit detta ämne i 8 år men nu verkar det oundvikligt.
Är inte 26 år lite väl ungt för att börja planera snorungar?

Whitetrash är vad det är! De som Guw beskriver då... Finns det öht normala människor i inavellandet England?
Min tjej sitter här bredvid as we speak och glor på förlossningskliniken eller nåt sånt skit på tv4-fakta, samtidigt som hon tjatar om att vi ska skaffa barn. Nu har jag undvikit detta ämne i 8 år men nu verkar det oundvikligt.
Är inte 26 år lite väl ungt för att börja planera snorungar?

Jadu, tjejer är som dem är..
Jag kan nätt o jämt tänka mig unge innan 30 medans min fd sambo ville ha unge innan hon va 25.
Det var för sisådär 2-3 år sedan, hon fyllde 24 i år o gissa vem man träffade på igår höggravid :näsblod

Var ett par st hemmifrån som skaffade unge när de var 14-15 då jag var yngre. (oskyldig, lovar)

Fast så bor jag ju på landet också :gnissla

Om du tycker det är illa i England så ta en titt över Atlanten. Kolla på deras ledare tex. Jag tycker inte han ser riktigt frisk ut. Så ser inte en intelligent man ut. Men men. Vem har sagt att han är intelligent?

Om du tycker det är illa i England så ta en titt över Atlanten. Kolla på deras ledare tex. Jag tycker inte han ser riktigt frisk ut. Så ser inte en intelligent man ut. Men men. Vem har sagt att han är intelligent?

Han är åtminstone inte rödhårig, överviktig, saknar 32 tänder i truten, ligger med sin kusin, har 8 ungar, super sig full på puben klockan 13.00 en vardag efter lunchen, står och skriker slagord på en fotbollsmatch när det regnar dessutom.
Men annars är det nära.

Han är åtminstone inte rödhårig, överviktig, saknar 32 tänder i truten, ligger med sin kusin, har 8 ungar, super sig full på puben klockan 13.00 en vardag efter lunchen, står och skriker slagord på en fotbollsmatch när det regnar dessutom.
Men annars är det nära.

Well. Det läskiga är att han förhoppningsvis är "det bästa" de har.
Iofs är det ju bara coneheads som röstat fram honom, men men.

Lyssna vid 0,43.. "to be on GirlsGoneWild"

Vad säger man om det, lycka till!?

.
Hörde nån remixlåt nån fetingnörd gjorde på henne, sölade ner hennes babbel å då kunde man urskillja "If I get bored, I'm gonna sell'it"

[YOUTUBE-ID]jzbDO3BoOiQ[/YOUTUBE-ID]
Jag hittade den!

Kan fan inte släppa morsans close´up, fyfan va sliten å seg hon ser ut :rofl

Last edited:
Man kan bara citera Duke Nukem till tjejen i första videon.

"You´re an inspiration for birth control"

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...