15 år å mamma?

Vad har Vicktoria för röst?

• Antal röstningar
    0
Är det försent med en medicinsk abort räcker väl en traditionsenligt åt kvinnAn- basebollträ och ett hopp på magen? :fakta

Skulle du ha en bebis själv så är jag rätt säker på att du skulle tycka annorlunda.:)

Hon kanske är så ful att inte ens ungen blir söt, har du tänkt på det? Tänk nästa gång innan du kastar ur dig något liknande!

Skulle du ha en bebis själv så är jag rätt säker på att du skulle tycka annorlunda.:)

Jaha, nu är det lika bra att erkänna att man lyssnar på Army of lovers och egentligen skulle vilja jobba som frisör... (inget av det är sant dock)

Jag tycker att bäbisar är skitsöta, även andras (mina egna är inte bäbisar längre).
Jag brukar be att få hålla andras små skitproducerante rosa trädgårdstomtar.

Dessutom tycker jag att det är ofantligt sött med gravida tjejer (obs, sött, inte sexigt)

Well. Det läskiga är att han förhoppningsvis är "det bästa" de har.
Iofs är det ju bara coneheads som röstat fram honom, men men.

Lägg av nu, man vinner inte två val i världens bästa land om man är retard.
"Coneheads" :lol
Vänta bara i två år och tre veckor så får du se vilka som är Coneheads. :gnissla

eklig chey! Tyvärr är det där syndromed vida spritt även i detta hemsökta land. Idel "ingen kan säga till mig vad jag ska göra"-senpubirtetsteens med hyra på 6000:- har i ren protest/oförmåga att tänka låtit sig befruktas av kåkfarande busar. när ungarna själv sitter på kåken (följdaktligen) så blir dom fria för första gången i livet och drar till Golden-Hits och där kommer Milf-camp 2008 in i bilden.

eklig chey! Tyvärr är det där syndromed vida spritt även i detta hemsökta land. Idel "ingen kan säga till mig vad jag ska göra"-senpubirtetsteens med hyra på 6000:- har i ren protest/oförmåga att tänka låtit sig befruktas av kåkfarande busar. när ungarna själv sitter på kåken (följdaktligen) så blir dom fria för första gången i livet och drar till Golden-Hits och där kommer Milf-camp 2008 in i bilden.

Och cirkeln är sluten.
Teo knows his shit! :tummenupp
Morsan var 16 när hon blev på tjocken första gången, i baksätet på en snorgrön Plymouth -57:a (farsan hade taste på den tiden)

Och cirkeln är sluten.
Morsan var 16 när hon blev på tjocken första gången, i baksätet på en snorgrön Plymouth -57:a (farsan hade taste på den tiden)

Ahh han körde "The Plymouth manover" den rackarn!

Söta....!!?? :confused:

När dom är helt nykläckta och alldeles skrynkliga och man inte har en aning om det är en tjej eller kille!!??

Haha precis. Hur tusan kan man tycka att nåt sånt är sött? Jag gillar verkligen inte barn. :näsblod

Och cirkeln är sluten.

Jag har en dito, fast -71a. Också snorgrön! Det måste ju, per automatik, innebära att jag får ligga hejdlöst mycket?

Men sådant är inte fallet, so tell me the secret. :mad:

Söta....!!?? :confused:

När dom är helt nykläckta och alldeles skrynkliga och man inte har en aning om det är en tjej eller kille!!??

Like this, http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=242335&d=1215722255

Ta bort svansen och lägg till ett par armar och ett par ben så har du dig en bebis. :tummenupp

Last edited:
Nån som orkar räkna hur många gånger hon säger "baby" ? Jag kom till 2430001

yes en likasinnad!!!! håller fullkomligt med dig, vill inte heller ha barn :) och tycker om små katter, de är söta

:näsblod Först snor du mitt gamla nick, sedan en ängelavatar o nu mina åsikter.......

:D :tummenupp Andra får gärna skaffa barn men de som tjatar om att jag kommer ångra mig de känner mig bara ytligt. Finns saker som jag måste ta hänsyn till som jag inte kan påverka. Att det sedan inte anses "rumsrent" i andras ögon skiter jag fullkomligt i...

Last edited:

Tvivlar, de är enbart till besvär. Jag menar, vem fan har tid att mata en bebis mellan jobb, extrakurser, bandagar och tankning? Kanske går leja bort jobbet på entrepenad. Men sånt kostar pengar klas-göran!

hur kan man inte tycka bebisar e söta :D

min aprilia

Bifogat

• naken fis 110.JPG
    naken fis 110.JPG
    99.2 KB · Visningar: 34
Är det bara jag som irriterar mig på den otroligt jobbiga klippningen i detta klipp?

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu