tänker inte ens komentera det där.
Det tolkar jag som ett ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tänker inte ens komentera det där.

Det tolkar jag som ett ja![]()
Kattungar är sötamen bebisar nej
(med risk att få alla tjejer med tickande biologiska klockor på mig men barn nej tack).
Skulle du ha en bebis själv så är jag rätt säker på att du skulle tycka annorlunda.![]()

Skulle du ha en bebis själv så är jag rätt säker på att du skulle tycka annorlunda.![]()
Well. Det läskiga är att han förhoppningsvis är "det bästa" de har.
Iofs är det ju bara coneheads som röstat fram honom, men men.

Kattungar är sötamen bebisar nej
(med risk att få alla tjejer med tickande biologiska klockor på mig men barn nej tack).
Jag tycker att bäbisar är skitsöta, även andras (mina egna är inte bäbisar längre).
eklig chey! Tyvärr är det där syndromed vida spritt även i detta hemsökta land. Idel "ingen kan säga till mig vad jag ska göra"-senpubirtetsteens med hyra på 6000:- har i ren protest/oförmåga att tänka låtit sig befruktas av kåkfarande busar. när ungarna själv sitter på kåken (följdaktligen) så blir dom fria för första gången i livet och drar till Golden-Hits och där kommer Milf-camp 2008 in i bilden.
Och cirkeln är sluten.
Teo knows his shit!
Morsan var 16 när hon blev på tjocken första gången, i baksätet på en snorgrön Plymouth -57:a (farsan hade taste på den tiden)
Söta....!!??![]()
När dom är helt nykläckta och alldeles skrynkliga och man inte har en aning om det är en tjej eller kille!!??

Och cirkeln är sluten.
Teo knows his shit!
Morsan var 16 när hon blev på tjocken första gången, i baksätet på en snorgrön Plymouth -57:a (farsan hade taste på den tiden)
Söta....!!??![]()
När dom är helt nykläckta och alldeles skrynkliga och man inte har en aning om det är en tjej eller kille!!??
yes en likasinnad!!!! håller fullkomligt med dig, vill inte heller ha barnoch tycker om små katter, de är söta
Först snor du mitt gamla nick, sedan en ängelavatar o nu mina åsikter.......Skulle du ha en bebis själv så är jag rätt säker på att du skulle tycka annorlunda.![]()
|
|
Seriösa mc-kläder till bra pris
Raven Moravia TX Air+: Seri... |
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |