15 år å mamma?

Vad har Vicktoria för röst?

• Antal röstningar
    0
Tvivlar, de är enbart till besvär. Jag menar, vem fan har tid att mata en bebis mellan jobb, extrakurser, bandagar och tankning? Kanske går leja bort jobbet på entrepenad. Men sånt kostar pengar klas-göran!

För att inte tala om vilka stora risker det är :död

Detta är det enda i bebisväg som får mig att dra på smilebanden...

[YOUTUBE-ID]z57BNAFsROU[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
flickan har ett klart problem.
föräldrarna borde se till att rätta till misstaget, vilket dom borde gjort för länge sedan.
bara att stoppa tillbaka flickstackarn och knulla om henne och hoppas på bättre tur denna gången:tummenupp

Hon kanske är så ful att inte ens ungen blir söt, har du tänkt på det? Tänk nästa gång innan du kastar ur dig något liknande!

Nej jag tänkte faktiskt inte på det!:hihi Ber om ursäkt!

Tvivlar, de är enbart till besvär. Jag menar, vem fan har tid att mata en bebis mellan jobb, extrakurser, bandagar och tankning? Kanske går leja bort jobbet på entrepenad. Men sånt kostar pengar klas-göran!

Det är inga problem, jag kör på bana & gata & jobbar som vanligt samt jobbar hemma med huset. Just nu är jag pappaledig dock så det blir lite mer tid tillsammans.

Se bara på arrangörerna på Actionpics, de fixar bandagar & tävlar & bägge kör hoj + att de uppfostrar 2 barn.:tummenupp

Pengar? Det finns det massor av runt om i världen. Det är bara att ta för sig ;)

Last edited:
:näsblod Först snor du mitt gamla nick, sedan en ängelavatar o nu mina åsikter.......

:D :tummenupp Andra får gärna skaffa barn men de som tjatar om att jag kommer ångra mig de känner mig bara ytligt. Finns saker som jag måste ta hänsyn till som jag inte kan påverka. Att det sedan inte anses "rumsrent" i andras ögon skiter jag fullkomligt i...

Plus.....! att vi båda kör audi :D och båda vill ha en audi R8!
(ps såg även att du finns på min sambos msn lista :) )

jo jag håller med dig om barn där, många som inte känner mig säger att jag kommer att ångra mig, mina nära vänner säger: okay jag tror dig och respekterar ditt beslut.

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu