12 muslimska män söker dotter

korvgubbe skrev:
Du som verkar så insatt i ämnet kan väl berätta vad CSM är?
:va

Det är nog du och din Cock Sucking Moustach som är äckligt jävla insatt.
Bögjävel, mustach, korta shorts fy fan för dig. :finger

korvgubbe skrev:
Oj... en öm tå?
Känner du den här killen?
http://www.wagenius.org/vid/sysadmin_skatan.wmv
Geek power!
:yoparty

Hur jävla kul skulle det vara om alla "bikers" blev kallade . Jävla MC bögar? juste inte så jävla kul. och det var väldigt omoget av dig att leka "mobbaren" som många verkar finna roligt. Du vet att det är en såkallad "öm tå" SÅ SLUTA förfan att "dryga" lr vad människor kallar det. det gör du detta endast för att vara provokativ? jag är endasat 16år men jag har lärt mig att man inte ska "svarta ned andra" gissar på att du är äldre, om du inte är ett såkallat "Moppefucko" eller vad ni nu brukar kalla det. Och det är också fel att säga det. känner hur jävla många MC förare som själva har kört moped (inklusive mig själv). Tror att det är bäst att du inte gör något provokativ uttalande nu, tack.

//Stenberg

vikto000 skrev:
Hur jävla kul skulle det vara om alla "bikers" blev kallade . Jävla MC bögar? juste inte så jävla kul. och det var väldigt omoget av dig att leka "mobbaren" som många verkar finna roligt. Du vet att det är en såkallad "öm tå" SÅ SLUTA förfan att "dryga" lr vad människor kallar det. det gör du detta endast för att vara provokativ? jag är endasat 16år men jag har lärt mig att man inte ska "svarta ned andra" gissar på att du är äldre, om du inte är ett såkallat "Moppefucko" eller vad ni nu brukar kalla det. Och det är också fel att säga det. känner hur jävla många MC förare som själva har kört moped (inklusive mig själv). Tror att det är bäst att du inte gör något provokativ uttalande nu, tack.

//Stenberg
Hehe, du nu gav du dig allt på fel person. Mer korrekt än korvgubbe tror jag ingen är :hihi

korvgubbe skrev:
Hur har du lärt dig allt om sådana begrepp?

Va i helvete håller du på med din jävlaäckligaskithuvudtillkommunistvelourtöntfråntyp handenellervarfandunubor??????????!!!!!!!!!!!!!!
Det där är Real McCoy i egen hög person och han är ingen jävla fag med CSM och du kan ta bort den där bilden fort som fan.
Jag blir så arj så jag kokar när du ger dig på min idol.
Tror att det är bäst att du inte gör något provokativ uttalande nu, tack.

Snälla sluta båda 2. ni ska ju vara "vuxna" inte några som öser skit på varndra utan någon anledning. Och ni är lite OT om man säger så. vet ej vem som startade men ni kan båda sluta. Och nu kommer ni (du) bli ganska arg på mig för att jag lägger mig i eran "diskussion" (Stavning) men varför kan ni inte bara respektera varandra. och om ni skall göra något uttalande så håll det sakligt inte ösa skit på andra (enligt mina åsikter).

//Stenberg

vikto000 skrev:
Snälla sluta båda 2. ni ska ju vara "vuxna" inte några som öser skit på varndra utan någon anledning. Och ni är lite OT om man säger så. vet ej vem som startade men ni kan båda sluta. Och nu kommer ni (du) bli ganska arg på mig för att jag lägger mig i eran "diskussion" (Stavning) men varför kan ni inte bara respektera varandra. och om ni skall göra något uttalande så håll det sakligt inte ösa skit på andra (enligt mina åsikter).

//Stenberg
Nä nu blir jag upprörd. Tänk om Markus o korvgubbe skulle sitta o respektera varandras åsikter hela dagarna. Fy va tråkigt det skulle bli!

vikto000 skrev:

//Stenberg
Vem skriver du till?
Är det mej eller ?
Jag jillar inte gubben med korv och han jidra med dig med.
Stå upp för din åsickt, data-snubbe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yoparty

Hörrudu, det är ingen här som velat trycka ner dig i dina ekonom*slash*muf-skor, vi skojar lite och jag talar för mig och tönten som kallar sig korvgubbe.
:pannkyss

korvgubbe skrev:
Talar för mig? :4skrika
Tönt? :mad:

Ja, ibland krävs det ledarskap och jag tog kommandot över situationen. :rakiryggen
Om jag talar för dig är egentligen inte viktigt, eftersom du ändå gör som jag säger. Butty-boy. :whip

Markus skrev:
Ja, ibland krävs det ledarskap och jag tog kommandot över situationen. :rakiryggen
Om jag talar för dig är egentligen inte viktigt, eftersom du ändå gör som jag säger. Butty-boy. :whip

Vad sa du CMS-McCoy?

Bifogat

• ava.gif
    ava.gif
    10.8 KB · Visningar: 160
Lyssnade på en liten föreläsning i skolan häromdan, av två personer från Unga Muslimer eller vad de hette (särskilt ung var inte mannen som pratade åtminstone, och särskilt bra svenska hade han inte heller fast han hade bott här sedan -69.. Whatever..).

De sade iaf att Islam är något mellan den enskilda individen och Allah. Och att ingen annan skall bry sig om det, utan att det är frivilligt för var och en och att man inte skall lägga sig i andras kontakt (eller "icke-kontakt") med honom. Yeah right.. :rolleyes:

Mina damer och herrar, i bästa Fi!-anda utropade han också att alla män är djur! :hihi Nu vet jag äntligen vad jag är. :gnissla

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg